Orkanset

Nu har den sista koden till orkansetet kommit ut, genom att du som livstids Star Rider skriver in koden GJJ3PX under 'Mitt konto' och 'Värdekod' så får du benlindorna. Nu har vi ett komplett set, som ni kan se på bild nedan! Jag tycker det är supersnyggt, bara man hittar något att matcha det med så kan man nog göra en fin outfit!
 
För er som missat de tidigare koderna så är det dessa nedanför som gäller. Men räkna med att de kan vara ogiltiga, det får ni alltid tänka på, även när ni går igenom mitt arkiv. Ser du gamla koder som funnits på bloggen i flera månader/år så är de högst troligt ogiltiga, så inga kommentarer om det tack, jag kan inte hjälpa er. Annars samlas alla värdekoder som finns HÄR, så jag skulle även uppskatta mindre frågor om jag vet någon giltig.
 
Träns: 9C8DESM
Sadel: EB58P
Schabrak: 6HK74
 
 
I samband med denna sista kod så gavs det ut ett speciellt erbjudande för oss lifetimes. Man kan få 10 000 Star Coins för endast 629 kr. Det utgår på måndag klockan 12:00 svensk tid.
 


Ha ha ha ha. Koden går ut på samma dag som det är löning. Under tiden som folk fortfarande är på jobbet. Ha ha ha ha. Ja. Lyckat. :P

Svar: HAHA nej usch vad taskigt
Alicia Starnight

2016-01-23 // 14:05:09
Anonym

kan du inte lägga ut ett inlägg om dina favorit event, samt hur det går till. berätta lite om dem, och se det som tips på vad man kan ha för event i sin klubb : )

Svar: Ta inspiration från andra klubbar, kolla på deras hemsidor :D
Alicia Starnight

2016-01-23 // 15:07:13

Jag skrev i alla koder igår, så dom är allt giltiga :)
Dock krånglar x antal koder för mig så sadeln fick jag inte haha, men fick ihop en hyfsad outfit ändå tycker jag.
Och grattis till 10k på instagram btw <33

Svar: Bra bra :D Tack!
Alicia Starnight

2016-01-23 // 17:36:45

Alla koderna funkar!
Tack så mycket!

Svar: Toppen!
Alicia Starnight

2016-01-24 // 13:10:15
Anonym

Hej jag fyllde i koderna sättet ser jättesnyggt ut matchar bra till det mesta haha❤️ Alla koderna funkade tack så mycket!⭐️

2016-01-24 // 13:30:42
Anonym

vilken design av amanda har du?

Svar: Ingen aning om vad den heter
Alicia Starnight

2016-01-24 // 15:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback