Kommande Islandshästar

Imorgon är det dags för det nya årets första onsdagsuppdatering. Det blir en liten rivstart med tre nya Islandshästar som vi har fått en liten tjuvkik på - en brunskäck, en skimmel och en isabellskäck ser det ut som? Jag har ju redan två Islandshästar i superfina färger, så denna gången avstår jag nog. Jag har aldrig passat särskilt bra ihop med skäckar och jag har redan så många vita, men de var verkligen jättefina alla tre!
 
Jag blev en aning förvånad när jag såg att det kom ännu en brun, med tanke på att det kom en brun med nästan exakt samma nyans i det första lasset. Jag hade förväntat mig en svart då brukar vara både populära och vanliga färger för alla raser. Men det kommer ju uppenbarligen fler Islandshästar i framtiden, så alla som suktar efter en svart behöver nog inte tappa hoppet. Förutom det var färgvalet ganska förväntat. Nu är det bara att vänta tills imorgon så man får sig en närmare titt på dem! 
 
 
 


Hej Alicia! Vill först å främst säga att din blogg äger, verkligen, den är en av mina favvo-bloggar :)

När det kommer till de nya islandshäst färgerna, så ser det ut som att den isabellafärgade islandshästen är en bukskäck, då den har blåa ögon, vita strumpor och vitt ansikte :)) Så någon slags skäck är det nog allt ;)

P.S Sluta aldrig med det du gör, tack :) Hoppas vi träffas någon gång i spelet <33

Svar: Haha åh tack så mycket <3
Alicia Starnight

2016-01-05 // 20:27:32

Man vet aldrig, dom kanske visar 3 stycken men att det kommer 4st imon, ksk då en svart? det är ju möjligt då dom vet hur många som vill ha en svart :)

Svar: De lägger alltid till 3 st åt gången
Alicia Starnight

2016-01-05 // 20:52:46

ДедМороз

2016-01-06 // 11:30:40

Jag tycker alla var söta vilken är din favvo?

Svar: Brunskäcken :D
Alicia Starnight

2016-01-06 // 16:22:45
Malin

Tycker alla var söööööööööta😍😍😍 Men den ljusa schäcken är min favorit vilken är din???

Svar: Brunskäcken :D Och ja, alla är väldigt söta!
Alicia Starnight

2016-01-06 // 16:59:37
alicia

koden är ogiltig :/

2016-01-20 // 18:27:54

Vet inte vem brun skäcken är:/ men gillar den mörk brun vite är brun skäcken den ellr?
En fråga jag älskar din blogg Alicia!!:)

Svar: Japp, den som är fläckig (svart, brun, vit). Och tack så mycket ❤️
Alicia Starnight

2016-03-27 // 14:53:26

jag har spelat starstable rätt så länge men nu helt plötsligt så har alla mina uppdrag försvunnit! det är bara karärsuppdrag kvar vad ska jag göra???
p.s jag är starrider och är i level 9.

2017-09-11 // 18:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback