Star Stable 4 år!

Förra veckan fyllde Star Stable hela fyra år. Det är verkligen helt sjukt att detta underbara spel redan har funnits i hela fyra år, helt galet! Själva spelet har verkligen utvecklats till det bättre och Star Stable teamet är så duktiga, är riktigt stolt över de alla! ♥ Något man hör från alla håll och kanter ibland är att spelet blivit sämre, ja jag förstår att man tröttnar efter ett tag och sådant är individuellt. Det kan också smitta av sig på deras vänner,  inget mer med det. Spelet kommer aldrig vara samma sak som i början, men jag tycker man har rätt att sakna det för det gör jag också ibland. Men just nu är det spelarna som förstör och det är nästan en självklarhet när spelet växer som det gör, ju fler spelare, ju fler människor som inte kan bete sig men också fler bra exemplar. Attityden och deras beteénde mot varandra är väldigt tråkig att se, och det är något man verkligen tröttnar på. Allt detta har dock inte en grund i spelet utan långt ner i samhället. 
 
Detta spelet har gett mig så mycket och verkligen format mig som människa, jag har fått så mycket erfarenhet men också minnen och vänner för livet och jag är otroligt tacksam. Grattis Star Stable! ♥
 
  
 
 
 
 
 
 Genom att gå till födelsedagsansvarige i Fort Pinta varje dag denna vecka har man kunnat samla detta års exklusiva födelsedagsoutfit, detta är resultatet! Som tidigare år har vi också kunnat göra lopp som ger hästarna extra XP, äta från en gigantisk tårta samt skjuta fyrverkerier!
 
 Något som verkligen är synd är det som hänt med kontakten mellan spelarna och spelskaparna, det är nog det enda som är negativt med att spelet växer. De kan tyvärr omöjligen närvara på alla födelsedagsfiranden så som de gjorde med de svenska spelarna de första födelsedagarna. Det är sådant som får mig sakna de gamla tiderna lite grann, gemenskapen är annorlunda nu, men det är inte bara negativt!
 
Star Stable 2 år, 2013!
 
 En fråga till er läsare, är det någon som egentligen har koll på exakta datumet Star Stable fyller år? Enligt nyheterna öppnades svenska servern 26 september 2011, årtal har jag alltid haft koll på och jag har varit bergssäker på oktober men... Kanske inte.


ja,star stable har värkligen utvecklas!men om typ tre år kommer vi att tycka att det här gamla star stable ser jätteomordärnt ut....PS kolla gärna in min blogg ,har inte många läsare...tryck på mitt namn!


/Steph

2015-10-06 // 19:10:58

starstable fyller år den 2 oktober c:

2015-10-06 // 19:23:39

So.. Sad! Önska att man fick fira Starstable hella året! Dom växer så fort... xD <3

2015-10-06 // 19:54:44

2 oktober har jag för mig ;)

Svar: Ah det kanske det är :D
Alicia Starnight

2015-10-06 // 20:54:29

Jag tror din ponny har fång

Svar: hahah joo
Alicia Starnight

2015-10-07 // 09:16:40

Har alltid trott att det var i november starstable fyllde år... Haha xD Jag har ändå varit med om 3 sso födelsedagar cx Jag var med 2013 när de hade sitt firande i fort pinta, saknar verkligen den gemenskapen :c

2015-10-07 // 10:54:56

Hej :) jag kunde inte komma in i spelet igår (pågrund av nätverket hemma) och fick då inte sista dagens kläder :`( tror du man kan få tag på de på något sett eller är det kört?
Mvh Isabella, du har en väldigt fin blogg :)

Svar: Du får de i efterhand om uppdateringen är kvar, annars är det kört
Alicia Starnight

2015-10-07 // 15:16:01

Jag har också bestämt för mig att det är i oktober. Tror det är 2a eller 3e oktober om jag inte misstar mig?
Märkte också precis att jag är med på bilden Cx Det är jag som har den rosa mössan i mitten. (vart nog den enda som matchade födelsedags kläderna med en rosa mössa, haha)

Mvh Alisa

2015-10-08 // 07:19:54

Grattis Star Stable, världens bästa spel! <3

Svar: Ja! <3
Alicia Starnight

2015-10-08 // 12:40:08

3:die tror jag ;)

2015-10-16 // 22:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback