Höst

 
 
 


Åh,det var längesen man såg Leia på bloggenXD men du har massor av höstar du inte rider t.ex Eddie,Turbo,NemoWilda,Embla,Luna,,Melody,Shireen, Akira, Evernight...

2015-10-30 // 14:26:38

Så fint, Leia passar verkligen med höstfärgerna i GÅD. :)

Svar: Jaa visst gör hon :D
Alicia Starnight

2015-11-01 // 15:13:19

+stephanie jag tror visst att hon rider dem, men de kommer inte med på bloggen... eller...

Svar: Rider typ bara samma hästar haha
Alicia Starnight

2015-11-01 // 15:24:41

Fint👍🏻
Ska rida min Nordsvensk Summerspirit för det mästa nu.
Kan du lägga in ett inlägg där du skriver om dina favoritplatser på hösten???

Är tacksam för svar!!!

Svar: Hela GåD är favoritstället på hösten :D
Alicia Starnight

2015-11-01 // 17:07:41

Men har du inte redan lagt in de bilderna? De låg ju där innan Halloweenbilden, sen försvann de och kom upp igen.

Svar: De kom lite fel ^^
Alicia Starnight

2015-11-01 // 18:42:04

Och igen är den andra bilden väldig häftig =D Jag önskade mig, att överallt i Jorvik kunde vara höst nu ;) Eller hur? /Cyndi

Svar: Ja det hade varit riktigt mysigt :D
Alicia Starnight

2015-11-01 // 20:16:58

Hej! Jag undrar, varför ska man fylla i sin epostaddres när man kommenterar något? För att du ska kunna svara en eller? Jag har en annan fråga också. Jag har en gubbe som jag har gjort allt på, känns det som, så jag ville börja om och skapa en ny! Den är bara level 6 än så länge men jag kan hoppa och är star rider, har du eller någon annan i kommentarerna något tips, typ så uppdragen blir roligare eller någon sadel du tycker man ska köpa så i början? Eller något helt annat jag bör veta. xD :D

Svar: Japp, så att man ska kunna svara. Men man behöver inte fylla i :) Och nej haha, jag har inga tips tyvärr
Alicia Starnight

2015-11-01 // 20:34:23

Hej! Jag undrar ifall du kunde hjälpa mig med smeknamn till några av mina hästar. Har en grå Arab som heter Blueboy, en mörkbrun morgan hon heter Darkdream och den ljusaste av de tre första fordringarna om heter Snowprincess. jag har fler men du får gärna hjälpa mig med de tre! tack på förhand :)

2015-11-02 // 13:42:58

Hade du inte sålt goldthear? Eller va det angelchaser?

Svar: Ingen av de haha
Alicia Starnight

2015-11-02 // 16:25:27

Hejsan! | Det finns ett spöke vid "ingången/uppgången" till frusna dimmornars dal Esme skrev ett rykte om det men när jag var påväg inte dit så hörde jag spöket men fick det aldrig jag hörde spöket vid koordinater X355 Y58 ;D

Svar: Jaså? Får la kika, har också hört massor av det men det ska inte finnas ett där
Alicia Starnight

2015-11-02 // 19:31:39
Anonym

Hej! Nuförtiden finns det sånna som tycker det är sååå roligt att säga att de säljer '' MENS PÅ BURK! ''. Tycker du att det är fel? Jag menar, det finns faktiskt yngre spelare och andra saker till varför man inte ska prata om det. Och en gång när GME var inne så frågade många om det var okej att hålla på så och dom sa nej. Om man säger åt dom att sluta så slutar de inte och jag tycker själv att det Inte är okej att prata om det i Globala chatten där då yngre spelare och de som tycker det är äckligt kan se det. Man måste ju ge respekt till andra också.

Svar: Att gå runt och säga så kan jag ju tycka är onödigt, varför liksom? Men mens är samtidigt en helt naturlig grej och är lika normalt som till exempel snor, så jag tycker inte det är något man borde skydda från yngre spelare om man säger så.
Alicia Starnight

2015-11-02 // 19:44:44

Sålde du inte goldther? eller va det anglechaser

Svar: Nej, ingen av de lol
Alicia Starnight

2015-11-07 // 09:34:30
Anonym

Haha nähä ;D

2015-11-07 // 09:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback