Webbshop

 
Som vi längtat, Star Stable har äntligen börjat sälja lite kläder i deras webbshop! Fina t-shirts med Star Stable-tryck i olika färger, snygga Star Stable-pikés från Falsterbo Horse Show och den efterfrågade Star Stable-kudden! Just nu är det också 15% rabatt på kudden och tröjorna, och det gäller till och med imorgon. Själv köpte jag inget, jag nöjer mig med min älskade Star Stable-hoodie som jag fick när jag hälsade på de i somras. Riktigt gosig och fin är den! Om spelarna visar engagemang lär de lägga till ännu fler saker, så det ska bli spännande att se vad de mer kan hitta på!
 
Sen ett år tillbaka har de ju också sålt fysiska kort tillsammans med Star Coins och Star Rider, och de har nyss börjat sälja sina julkort som är riktigt snygga i år! Hemsidan har blivit uppdaterad också, och i helgen tänkte jag uppdatera min design till något vintrigt och till sist något juligt, så stay tuned!
 
 


ja,men pappa köper inget till mig...

2015-11-30 // 10:52:20
Zuz

Riktigt synd att väldigt mycket är slut :(

Svar: Ja :(
Alicia Starnight

2015-11-30 // 16:50:57
Olivia

Min största dröm på starstable online är att få lifetime star rider<3

2015-12-12 // 11:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback