Veckans uppdatering

I veckans uppdatering fortsätter det läskiga, halloweentemat stannar ännu en vecka så du kan fortfarande jaga spöken och slutföra de exklusiva uppdragen. Förutom det kom det ett nytt spöktåg i uppdateringen! Man kan åka det i slottet och det var det vi fick en skymt av i en reklam för några veckor sedan. 
 
 
 
 
En riktigt häftig och rolig idé tycker jag! Lite småläskiga effekter till medan läskiga figurer uppmålade på träskyltar hoppar fram. Även om jag visste vad som skulle hända blev jag de första gångerna lite smått överraskad ibland. Passade väldigt bra nu till Halloween! :D
 
 
Det kom också ett nytt miniuppdrag som går ut på att hitta Rådsmans försvunna kissemisse, Nisse. Belöningen föll mig dock inte i smaken.
 
 
 
Det kom också lite ny utrustning till spelet; ett paradset och två huvudbonader med matchande överdelar. En flik där de lägger upp alla nya grejer som kommer till gallerian börjar kännas ännu mer som ett måste, hittar verkligen ingenting, haha! :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


asså tröjan vat såå sjukt ful!!!
(ursäkta språket xD)

2015-11-05 // 17:05:26

Tröjan var cool och sadeln med !!

2015-11-05 // 18:39:01
Anonym

När Man har nått rykte beundrar i vingårdensträdgård, och gör klart alla uppdrag med trädgården, kommer det inga nya uppdrag i framtiden då?

Svar: Man får nya hos de som arbetar med trädgården jo
Alicia Starnight

2015-11-06 // 08:16:05

Den där cowboyhatten har funnits före den här uppdateringen:)

Svar: Haha aha, jag kan ingenting
Alicia Starnight

2015-11-06 // 09:16:52

Omg yös!! En ny clown hatt YÖÖÖÖÖÖÖS!! XD

2015-11-07 // 10:07:20

Hej :) tänkte bara som en lite rolig grej xD har du set häxan som flyger runt över fiskebyn i GÅD? ;)

Svar: Haha ja, jättefin dekoration under halloween tycker jag!
Alicia Starnight

2015-11-07 // 18:49:16
Emma

Försöker få alla saker ut äppelhinkarna men hittar inget under varken söndag eller måndag, ska det inte vara något speciellt de dagarna eller har jag helt enkelt missat något? :/ ;) onsdag fick man tränset, torsdag sadeln, fredag benlindorna, lördag en mask och tisdag en filt. Ska det vara något mer eller som jag skrev över, har jag missat något? :) <3 fin blogg :D

Svar: Inget mer än det :) Och tack! <3
Alicia Starnight

2015-11-08 // 22:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback