The Star Stable Show

 Oh my god!! Har ni sett del ett av Star Stables nya videoserie? Det är en serie som dyker upp varje onsdag där de pratar om spelet, senaste uppdateringarna, backstage fakta och filmer, samt svar på frågor från er spelare. Jag tycker det är en riktigt bra idé, rolig att titta på så vi får hoppas att de fortsätter med serien efter deras fyra provveckor. Just idag var det en lite speciell episode, vi fick nämligen se trailern till det nya området, Epona. Epona kommer redan på onsdag nästa vecka, den 18 november!! Jag är verkligen såå taggad att få komma dit och utforska området, göra de nya uppdragen och möta alla nya karaktärer. Nu börjar förberedelserna på riktigt, jag ska vara redo med bland annat en speciell outfit så det måste jag hitta på! Jag hade tänkt analysera trailern mer imorgon, så kolla in då! 
 


Åhh, så sjukt taggad! Jag vart faktiskt lite överraskad av att det bara är en vecka kvar, vi brukar alltid få mer sneakpeaks. Måste hämta hem min starthäst från hästön, såklart hon ska få följa med men annars är jag redo :D

2015-11-11 // 22:11:51

Jeg gleder meg så mye!!

2015-11-12 // 00:12:38

Jaaa!!! Nästa vecka! Kan knappt vänta!

2015-11-12 // 06:54:03

vill att det ska va på svenska...

Svar: Sätt på textning, engelska är ett världsspråk så det är därför det används
Alicia Starnight

2015-11-12 // 17:52:00
Julia

Har du sett att quartern har nya animationer? :D

Svar: Är det mer än galoppen?
Alicia Starnight

2015-11-12 // 19:59:31

Bara jag som såg på sso talkshow en dator där någon jobbade med pandoria? 4.43 ser man rätt tydligt :)

Svar: Jaaaaaa jag med omg
Alicia Starnight

2015-11-13 // 08:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback