Outfit inför Epona

 I morgon är den stora dagen, Epona, den södra delen av Skördebygden öppnar äntligen! I helgen bestämde jag mig faktiskt för en outfit jag ska bära under öppnandet och det blev denna nedanför! Jag hade en liknande när Skördebygden öppnade för två år sen faktiskt, bara annorlunda träns och sadel och blått istället för grönt denna gång. Tycker den är fin och passande för just detta område så jag är nöjd! Storm, min starthäst, ska som vanligt få vara den hästen som följer med när jag traskar in i området för första gången. 
 
Mina förväntningar på området är att det är vackra platser och städer med fin och detaljrik grafik (något vi redan fått se en skymt av), särskilt en medeltida stad, mysiga små gårdar och en sjö hoppas jag på. Är så taggad på att få göra de nya uppdragen och möta de nya karaktärerna. Det hade varit väldigt roligt om det kommer finnas hemliga platser och stjärnor där inne också, så som tidigare områden. Eller några få hästar som står i vissa stall! Ett championat och riktigt terränglopp med bank hade också varit superkul! Men vi får se imorgon helt enkelt, kommer självklart dela med mig av en bild när jag rider igenom grinden. Inga fler blogginlägg än det kommer imorgon, de flesta kommer nog vara upptagna med att utforska Epona ändå, så vi ses om någon dag!
 
 
 


Anonym

Vi kommer va twiins xD

2015-11-17 // 16:19:50

glömde skriva namn :D haha

Svar: Yes 😎
Alicia Starnight

2015-11-17 // 16:20:26

åhh,kan knappt vänta!

2015-11-17 // 17:59:08

Längtar SJUKT mycket! hoppas det kommer på onsdag! och fin outfit.:D

2015-11-17 // 21:40:41

Kan du ta kort på Epona idag??? Asså bilder på det😊

Svar: Såklart
Alicia Starnight

2015-11-18 // 07:00:25

Tack kära du❤️ Har ingen dator.....får den om två veckor om du undrar varför jag frågar så mycket😂❤️

2015-11-18 // 15:24:28

När får man komma till Epona?

2015-11-18 // 16:42:28

Detta har inte med saken att göra men har du hittat väktarnas dal än? Jag gjorde det nu idag och shit vilket häftigt ställe! jag tror och hoppas att det kommer ha en stor betydelse i huvudstoryn

Svar: Men ja shit va coolt det är
Alicia Starnight

2015-11-18 // 23:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback