Läget

Ja ni... vad ska man säga. Jag lever livet och fortsätter spela och uppdatera bloggen när jag har lust. Star Stable har förändrats så sjukt mycket, både på bra och dåliga sätt. Det är anledningen till att jag tröttnat. Star Stable nu är inte det Star Stable jag började spela för mer än tre år sedan. 
 
Men det var inte det jag skulle snacka om direkt. Igår fick vi inte veta något om uppdateringen förrän klockan halv sex, och då fick vi reda på att den blev uppskjuten en dag. De var helt enkelt inte klara än. Verkar vara mycket problem med uppdateringarna nu för tiden. Men nu på torsdag kom den iallafall, med lite uppdrag, hästmarknad och nya kläder. Är inte klar med uppdragen än, de fortsätter imorgon men det vi ska göra är iallafall att fixa en ny levande, fågelskrämma till Jasper. Förutom det så har man märkt lite andra saker, nu kan man sänka alla volymkontroller samtidigt genom en ny stapel som heter "allmän volym". Jätteskönt att slippa dra ner alla staplar i framtiden, och när man drar ner den verkar allt ljud försvinna. Tidigare har hovslag, och framförallt discot buggat, trots att man dragit ner audiokontrollerna. Är inte riktigt säker än, men det får vi hoppas. Det verkar hända något runt Bob Cats i Moorland , Tan buggar och hoppar lite ibland, och så har det kommit en ny Bob Cat fraktion, den verkar dock vara där av misstag - buggat namn osv.
 
I en vecka till får vi också njuta av modeveckan, jag har bara varit där en gång, inte så mycket att se egentligen men en superhäftig idé och jag hoppas verkligen att vi kommer få användning av den lokalen i framtiden. I övrigt har jag nog inte så mycket att säga denna vecka tyvärr.
 
 
 
 


- Och så kan man numera skriva "x" i chatten utan att stanna <3

Svar: Åh härligt
Alicia Starnight

2015-03-26 // 20:48:18
Anonym

hejjag kan inte spela längre
min launcher funkar inte :( och jag kan inte tanka hem det igen x(

Svar: Kan inte göra något åt det :/
Alicia Starnight

2015-03-27 // 10:58:08

På vilket sätt tycker du att spelet har blivit "sämre"? Vore intressant att höra :)

Svar: Det positiva är ju att spelet har kommit med massor av nya funktioner och nya grejer, men något inte de kan rå för är ju att det kommit in massor av nya spelare. Men med detta har det också kommit dålig gemenskap, spelare är taskiga mot varandra och det blir dålig stämning. Och så spelar inte många av mina gamla vänner längre, så då dras jag ju heller inte in på samma sätt. Det är ju också jättebra att det kommit fler spelare, för de får de in mer pengar som gör att de kan göra spelet bättre. Så det är ju liksom inte själva spelet som blivit sämre, utan mer runt spelarna och gemenskapen som gör att det inte blir lika mysigt helt enkelt.
Alicia Starnight

2015-03-27 // 14:06:56

Iiih. Jag ser fram emot att få arbeta med den nya fraktionen! Äntligen kommer det någonting som har med de äldre delarna av SSO. :D

2015-03-28 // 01:22:16

* + göra.

2015-03-28 // 01:22:40

* + att göra.
>.>' ... Jag borde sova...

2015-03-28 // 01:23:15
Anonym

Hur kommer du in på det stället?Har alltid undrat

Svar: Går inte längre, det var ett event och det är över
Alicia Starnight

2015-06-07 // 18:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback