Jorbergen

I uppdateringen har östra delen av kartan, under Dinodalen och öster om Silverglade, fått ett namn. De kallar stället Jorbergen. Jag har varit på hela stället, och jag skulle jättegärna vilja att stället skulle vara ödemark om det öppnar, men jag börjar tvivla på det...
 
 
Varför är för att gallerian befinner sig där just nu (gula pricken är ett uppdrag i gallerian) och det skulle vara mindre konstigt om Jorvik City dök upp där än utanför kartan. För just nu, är det enda vi fått veta om var Jorvik City kommer vara, är färjekartan. Om man lägger den vanliga kartan på färjekartan, ser vi att Jorvik City ligger utanför kartan. De måste fixa både ny karta och öppna fler områden om man ska kunna ta sig dit utan att ta färja. Det är därför jag funderar på om Jorvik City kommer ligga där staden är markerad på färjekartan, eller där gallerian finns just nu? Men just nu ligger hästön också längst sydöst, så att gallerian är där kan ju bara vara ett "gömställe" för att Jorvik City faktiskt inte finns än. 
 
Cred to Jamie Darklake.
 


Anonym

var ligger hästön? Kan man gå dit?

Svar: Den finns längst sydöst, men nej man kan inte gå dit
Alicia Starnight

2015-03-21 // 16:50:48

Hej, vilken server spelar du på? Jag spelar på Air Star. Får jag bli vänn med dig på starstable? <3 :-)

Svar: Spelar på Air Star, och tyvärr så har jag full vänlista :/
Alicia Starnight

2015-03-21 // 17:43:08

Ja juste det drabbade mig en gång i en bugg. Jag tog bussen och så skickades jag där gallerian är men den var inte där. Det var en grön äng inne i ett litet skog och bergsområde. Det låg även precis vid vattnet och jag passa på att utforska tog lite bilder. Ute på vattnet såg jag två öar som såg exakt ut som häst ön med palmer och allt. Den andra mindre ön var antagligen för budget semestrar. Har bild bevis.

Svar: Ja såklart jag tror på dig, har själv varit där och sett allt
Alicia Starnight

2015-03-21 // 19:19:51

Hur kan du veta vart hästön är och hur jorvik city ser ut som skog och så. Hur ? Har du buggat dig?

Svar: Ja, har varit på alla stängda områden med häst för något år sen
Alicia Starnight

2015-03-22 // 10:49:41

en fråga hur gör man en egen blogg?

Svar: Skapa en på blogg.se tex
Alicia Starnight

2015-03-22 // 16:35:45

Tror de blir mest ödemark där som Dinodalen och FDD

2015-03-24 // 14:10:56

Du sa att du varit på alla stängda områden, hur kommer du dit? Skulle också gärna vilja göra det, det är så coolt att du tar reda på så mycket!
(Jag är ett stort fan)

Svar: Det gjorde jag för ganska länge sedan, knepen fungerar inte längre tyvärr
Alicia Starnight

2015-04-01 // 15:43:15
Emma

Jag har ett uppdrag med vaktmästaren i Jorbergen, men HUR hade de tänkt att jag skulle komma dit?? Tänkte att du kanske har gjort det uppdraget :)

Svar: Ta bussen från Fort Pinta :D
Alicia Starnight

2016-01-07 // 21:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback