Småändringar i flocken

Jag har små spioner på mina hästar sidan, och allt märkte ni de förändringarna som har skett där. ;) Först och främst har jag sålt två hästar. Många tycker det är onödigt men jag kan inte glömma hästar på hästön, de är på bloggen och allt så om jag inte vill rida de längre så säljer jag de, helt enkelt. De hästar som jag sålt till andra stall är isabellquartern Lovechaser "Chelsea" och appaloosan Airdancer "Danne". Det är två hästar jag inte har intresse att varken rida eller äga mer, så de har jag sålt. 
 
Jag har också bytt namn på två hästar. De båda har fått namn inspirerade från min favoritserie Game of Thrones, som jag är helt besatt av. Den första hästen som fått ett nytt namn är min starthäst, och när jag säger det så tror nog ni jag är lite dum, haha. Men det är ingen stor förändring alls från första namnet, och jag kan alltid byta tillbaka om jag känner att jag inte trivs med det. Men hittills gör jag det, och Stormbeauty heter numera Stormborn. Kommer alltid minnas det första namnet också ifall jag vill behålla detta, men tycker inte om det första namnet jag valde, och det är därför jag har bytt. Det är en del ifrån Daenerys Targaryens millånga namn, från Daenerys Stormborn. Ingen stor förändring som sagt så hon kallas fortfarande Storm. Den andra hästen som fått nytt namn är mitt friesersto som numera heter Evernight. Friesern var ju en populär krigshäst under medeltiden, och jag har alltid relaterat henne till Game of Thrones så nu har hon fått ett mer passande namn. Har valt att skippa smeknamn, såna här vackra hästar ska ha kvar sitt långa namn tycker jag! 
 
 
 


Air Dancer!!
Min klubb (rysk stavning) Heter Air Dancer ;D

2015-06-28 // 18:43:31
Selma

vilket stall använder du som hemstall? Tacksam för svar! PS: din blogg är super!♥♥

Svar: Steves just nu :) och tack <33
Alicia Starnight

2015-06-28 // 19:19:04
Anonym

Idag var jag i Södra Skördebyden!

Svar: Kan gå dit med om jag vill :P
Alicia Starnight

2015-06-29 // 18:12:12

Vilken tid spelar du sso? Vi är på samma server om du är på server 1. Vi kan bli kompisar😃 heter "Sigrid Ponyson" på sso

2015-06-29 // 21:17:36
Anonym

vet du något om när södra skördebygden öppnar?

Svar: Nope, men i år om jag får gissa
Alicia Starnight

2015-06-30 // 03:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback