De nästintill perfekta ponnyerna

Ponnyerna är fortfarande för mig, min favoritras tillsammans med Quarterhästformen, och Friesern såklart. Men det är några saker som verkligen skulle göra så att de slog alla Quarters och Paints. Jag älskar de för dess storlek, och den otroligt söta formen, men det finns alltid saker att göra bättre, ellerhur?
  • Hur sött skulle det inte vara om de blinkade, viftade på öronen och rörde på kroppen så som Quarters? Bara de inte lägger till att de kan beta, för då krävs en otroligt lång hals.  
  • Ponnyer kan lika väl vara snabbare eller lika snabba som stora hästar, så skulle uppskatta om de iallafall var lite snabbare.
 
 


Aa, det skulle vara kul om de kunde blinka och vifta på öronen som du sa. *-*

2015-07-19 // 20:02:59

Håller med dig om att det vore kul att ponnyerna rörde på sig mer, det hade ju varit supergulligt :)
Just det, jag tänkte på en sak. Du köpte ju en häst som heter Wildfire/Inferno, men du hade väl redan en ponny som heter Wildfire, right? Eller har jag fel? Haha nej jag vet inte :)
Tack för en grym blogg!

Svar: Sålde Inferno, och så fick ponnyn namnet wildfire istället! :) Och tack!
Alicia Starnight

2015-07-20 // 02:03:32

Hej jag ska köpa en ny ponny vad tycker du den ska heta?

Och juste har följt din blogg länge stort fan!!!!;)

Svar: Något med Mini :D Och tack! <3
Alicia Starnight

2015-07-20 // 12:07:59

tänk er om hästarna kunde ligga ner i hagarna eller i hemstallet på sso det skulle vara grymt!

2015-07-20 // 12:09:40

Inte för att det här har nåt med ponnyer att göra, men jag tycker att hemstallet skulle vara tre gånger så stort som det redan är, så att man får plats med 30 hästar! :D

2015-07-20 // 13:04:49

Har du sålt Inferno? Din paint?

Svar: ja hehe
Alicia Starnight

2015-07-20 // 16:09:41

Imorn fyller du år va?? 😘

Svar: Ja ;)
Alicia Starnight

2015-07-20 // 16:23:57

Hej fin bild och ja jag har också en sån ponny som du har och jag skulle avguda att den kunde göra det och en sak till.

DEN SKULLE KUNNA RÖRA PÅ MULEN SOM DEN STREKTE SIG HUR SÖTT ÄR INTE DET😍 Love you

Svar: Hejsan!Tack så mycket :) Och ja det skulle vara gulligt!
Alicia Starnight

2015-07-22 // 21:19:08

Tjena! Världens snyggaste Alicia✌🏼️ Sjukt fin bild håller med dig att det skulle vara sjukt kul om de kunde vifta på öronen oj oj oj det skulle vara gullit❤️

2015-07-31 // 13:41:58

GAAH SO CUTE HORSE ALICIA

Svar: Thank you, agreed 😃
Alicia Starnight

2016-03-27 // 14:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback