Veckans uppdatering

Det var inte direkt något speciellt med veckans uppdatering, miniuppdrag och kläder, som vanligt. Jag är otroligt trött på det, men de arbetar väl på något större. Annars så har de flyttat all speldata till nya, bättre servrar så nu hoppas jag att spelet blir stabilare. Men en sak jag märkte efter detta var att ingen fick sin medalj i championaten, en bugg som jag hoppas blir fixad snarast. Hästmarknaden har också anlänt till Steves gård, så nu kan man köpa alla kläder och hästar där igen. Glöm heller inte att göra uppdragen där, för man får lite XP.
 
 
Miniuppdraget gick som vanligt på att man ska leta efter något, denna gången var det en lie som Elizabeth tappat bort i närheten av Valedalesjön. Så när jag hittat den så tog jag mig tillbaka till henne och fick faktiskt en ganska fin belöning. Nämligen en brun kappa med en svart tröja under. Blir perfekt om det blir något event då man ska klä ut sig till någon filmkaraktär, då denna liknar Katniss Everdeen's jägarjacka. 
 
 
 
Det kom också lite nya kläder! Jag antar att det är alla kläder med beskrivningen "Snygg, snyggare, Jollister!" så det är det man ska leta efter för att se de nya kläderna och utrustningen. Jag såg inte så mycket nya kläder, men färgen på blusen ovan var häftig. En ny funktion dök även upp i samband med detta, nämligen en som gör att man kan jämföra plaggen man tittar på med de man har på sig. För att jämföra så klickar man bara på knappen Shift (uppåtpil på tangentbordet). Funktionen fungerar dock inte på Mac än, men det kommer nog i framtiden. 
 
 


Helen

jag gillar din blogg! <33

och håller SÅ mycket med dig, har typ slutat spela nästan för jag väntar bara på historie-uppdateringar nu för det händer ju inget roligt!! hur lång tid ska det ta egentligen? :(


Svar: Tack <3 Och ja verkligen, undrar det med
Alicia Starnight

2015-07-16 // 15:58:49

Hej Träffade dig i moorlandstallet och jag vill bara säga (stav) en sak: I Love u du du är bäst

Svar: Aw tack <3
Alicia Starnight

2015-07-16 // 16:38:00

Hejhej, jag gillar verkligen en outfit som du har gjort (den "mintgröna" typ, som var tvilling-outfit med en likadan rosa) och jag undrar om jag får använda den som klubb-outfit till min klubb, jag ger såklart cred. Jag har redan en mintgrön som klubb-outfit, men den är inte lika fin som den du gjorde, fast det var med inspiration från den mintgröna på din blogg, fast jag kom inte ihåg vad man skulle ha med och så, så ja, som sagt blev den inte lika fin som din. Nu blev det lite rörigt, men jag hoppas att du förstår. Btw, jättebra blogg!
Med vänliga hälsningar, Annie Puppypaw.

Svar: Självklart får du det! :) Och tack så mycket!
Alicia Starnight

2015-07-16 // 18:56:43

Älskar att du faktsikt skriver vad du tycker om uppdateringen och intebara kopierar det sso skrev! :)

Lite OT dock, det skulle ju kunna vara så att vi får nya huvuduppdrag i samband med att SSO Teamet öppnar ett nytt område. Det känns ju som att SSO borde jobba på något med tanke på de lite små lama uppdateringarna.. c:

2015-07-16 // 19:20:44

Faktiskt så tycker jag inte att jämförelseknappen är så himla bra, det finns ju inget speciellt syfte med den enligt mig, men men. Dom hade ju ändå kommit med något vettigare ;)

2015-07-16 // 21:06:23

Dom hade ju ändå ha kunnat komma med något vettigare ska det stå :p

2015-07-16 // 21:08:16

Man får verkligen hoppas att det kommer en större uppdatering senare. Börjar bli så uttjatat med samma saker varje vecka.

2015-07-17 // 00:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback