Extra hjälp

Har ni sett det nya som kom i uppdateringen? Det har kommit upp små rutor, som berättar vad alla olika knappar och texter betyder när man håller muspekaren över de. Jag som erfaren spelare har ju koll på vad allting innebär, men detta blir nog väldigt användbart för nya och lite mindre erfarna spelare! Snyggare blev det också, detaljer gillas!
 
 


Ja, og det er en kjempefin idè! Hjelper nok mange fremover! Ha en fin kveld videre! :)

Svar: Ja det tror jag också, nu hittar man lättare! Tack detsamma :)
Alicia Starnight

2015-07-27 // 18:15:45

Det tänkte jag också på. Men då på en gång det var nytt. Och dom nyaste appaloosorna och paint en har en annan man nu när man köper dem.

Svar: Jaa, såg också det!
Alicia Starnight

2015-07-27 // 18:32:44

Shit, du var nära level 18 du haha! Men jag tycker verkligen om den nya funktionen, som du sa, det lär bli enklare för nykomna spelare att lära sig spelets funktioner :D

2015-07-27 // 19:08:05

hate you

Svar: Tror du jag kommer lägga mig ner och grina eller?
Alicia Starnight

2015-07-27 // 20:22:59

Hej! jag behöver hjälp med min blogg. Det visas bara 3 inlägg på min blogg även om jag skrivit fler än 3 jag har provat med infinite scroll men det funkar inte om du har haft det problemet hur löste du det om annars har du någon länk som värkar bra??

Svar: Det har blivit svårare med nya blogg.se, och det jag gjorde funkar inte längre så har ingen aning
Alicia Starnight

2015-07-27 // 20:23:25

Vi verkar även ha fått ett nytt dagligt uppdrag hos Claire i Valedale, eller så har jag bara varit ouppmärksam förut!

2015-07-27 // 21:27:38

Har du sett ormen på stranden vid urträdet typ? Alltså den är så himla söt! Så synd att man inte kan ha ormar i sadelväskan, skulle ha typ 200 stycken. Eller en liten orm som följer efter en när man rider och som biter alla som är dumma i global. Vilken dröm <3

Svar: HAHAHA :')
Alicia Starnight

2015-07-27 // 22:24:14

Du är typ den första som gått upp i LVL 15, 16, 17 och nu snart 18 ja vill också det, GE MIG DIN GUBBE; GRRRRRR

Svar: haha var först upp i level 14 också ;)
Alicia Starnight

2015-07-29 // 20:40:01

"Jag som erfaren spelare" asså seriöst börjar typ skratta som en galning här lol. Är redan i level 18 så haha.

Svar: haha asså, jag sa det inte för att skryta? Du får nog googla upp ordet faktiskt :) Och nej, det är ännu inte möjligt att gå upp i level 18
Alicia Starnight

2015-07-30 // 18:40:52
Hej

Hej Alicia!
Du kanske skröt lite väl när du sa "erfaren spelare". Inte för att vara elak!!!!!!!

ps:din blogg äger
ps2: älskar allt du gör

Svar: Jag som spelat i närmare 4 år tycker jag har rätt att kalla mig erfaren. Och tack så mycket!
Alicia Starnight

2015-07-30 // 20:09:03
Jojo

Ni andra kan väl också kalla er erfarna om ni tycker att ni är det. Det beror helt och hållet på kunskap. Eftersom Ali kan det mesta om spelet (och har dessutom skrivit ut det mesta i guider) tycker jag att hon har all rätt i världen att kalla sig erfaren.

Ha en trevlig dag!

Svar: Words ^
Alicia Starnight

2015-07-31 // 11:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback