Problem på Paddockön (spoilers)

Ännu fler lata jorvikbor denna vecka! Var en hel del uppdrag idag, allt från försvunna leksaker, dålig mobilteckning till en liten tjejs födelsedag. Men jag är riktigt glad att vi kanske ska få börja bygga rykte med familjen Jarlasson, nog den sista fraktionen i Skördebygden förutom Wolf Hell Inn. 
 
 
På jakt efter små rymlingar! De kan ju inte äta upp pumpor till Lisas födelsedagstårta inte.
 
 
 
 
 
 
Vi lyckades även avslöja G.E.D med olaglig sändarutrustning, men vi funderar på att resten av baserna har likadana, så det är bara att fortsätta gå igenom de också.
 
 Var det bara jag som la märke till ordet vuxna i denna mening? Har verkligen funderat på vilken ålder våra små hjälpsamma karaktärer egentligen är i.
 
 
Nu vet jag vad jag ska göra när vi vill få något av Mrs Drake igen, söta små kattungar!
 
Ännu en sak jag inte visste, Super-Jarl är bäst tydligen.
 
 Tillbaka imorgon, då blir det nog ett lopp pågång.
 
 


Kan inte vänta!!!

2015-01-22 // 07:39:55

Hej! Ja övernattade men hann ej göra uppdragen TYPISKA MIG! men ja hoppas att vi får komma bakom grinden som GED har den stängda vid Södra SB

2015-01-22 // 08:12:34

Hej Alicia!
Jag har ett tips till ett inlägg som du skulle kunna lägga upp! Jo det är faktiskt lite intressant enligt mig iallafall hehe.. Vid ett hus, nära Jarlaheims Café står ett får med namnet Dolly över sig. Och fåret Dolly irl, är den första överlevande djuret som har blivit klonat! Sök på Fåret Dolly, så får du mer info! Lite kul om du kunde skriva ihop någonting om detta!

2015-01-22 // 12:20:25

Jag har verkligen längtat efter dom här uppdragen! Kul att starstable teamet har fixat det nu! : )

2015-01-22 // 14:37:22

tråkigt bara att det var så få uppdrag, tycker det kunnat vara flera :/ tog slut så fort. Men kul att få börja bygga rykte hos dem :D

2015-01-22 // 14:56:13

Heter det inte Iphone? Istället för jphone xD

Svar: J står för Jorvik :D
Alicia Starnight

2015-01-23 // 07:49:28

Du, alicia? tycker du att det är viktigt att outfits ska vara snabba, eller är det bara på championat det är lite viktigare för dig?

PS. Älskaar din blogg!*.*

Svar: Jag bryr mig ingenting om snabbhet på mina outfits, förutom de jag tävlar i på champ och sådant
Alicia Starnight

2015-01-24 // 08:03:04

jag lade också märke till att de sa vuxna, jag tog en bild av det för att hasor minne i framtiden för ledtrådar. skulle vara kul om man kunde välja vilken ålder i spelat så man bli liten eller vuxen eller något liknande xD

2015-02-01 // 22:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback