Hur funktioner kan utvecklas - Del 5

En nyligen uppdaterad funktion är klubbfunktionen, men det är några saker jag fortfarande saknar med denna viktiga och roliga funktion.
  • Klubbmästerskap, ägaren ska kunna bjuda in hela klubben till championaten på Jorvik som man kan köra, men endast för klubben. De vanliga loppen hade det nog blivit fullt på kan jag tänka mig, så att tävla championaten hade blivit bra.
  • Tävla på championaten mot andra klubbar.
  • Fler titlar!
  • Kunna välja vad alla olika titlar kan göra, t.ex. att man kan välja att klubbledaren kan ändra klubbinfon eller bjuda in personer.
  • Kunna stänga av klubbinbjudningar, eller att man automatiskt nekar, hade varit jätteskönt för klubblösa.
  • En övrigt flik i klubbinfon.
  • Om man hade en klubb med kö/väntelista, hade det varit bra om man kunde bjuda in till väntelista/kö för klubbar. Det är samma sak som vänlista, fast den ligger som en flik på klubbinfon. Man ska också kunna stänga av såna här förfrågningar, och kunna ta bort folk från listan. Hade ju varit jättebra om man kunnat sett om de var inne också, hade underlättat riktigt mycket för klubbägaren. 
  • En titel som heter eventledare, men den är inte vilken titel som helst, utan när den skriver i klubbchatt är dess namn och text röd. Då kan man lätt uppmärksamma vad ledaren säger.
  • En sida där klubbägare kan skriva annonser om sina klubbar för att folk lättare ska kunna hitta dit. Alla klubbar får en personlig sida där man kategorisera klubben (för att folk sedan ska kunna söka och filtrera på samma sida), samt skriva lite info om den.
  • Designa egna klubbtröjor som är unika för klubben!
Bjuder på en random fin bild! :D
 


Så himla fina bilder du tar:) Älskar verkligen din blogg

Svar: Tack <3
Alicia Starnight

2015-01-30 // 16:50:21
Anonym

Hello. Vet inte om du skrovet det.
Men en funktion jag tycker borde komma är att man kan dra saker i sin garderob mellan flikarna när man tex sorterar så man slipper att lägga över i ryggsäcken osv.
Gissar att den funktionen kanske dyker upp nån gång.

2015-01-30 // 17:09:34

Jag vill att det ska finnas titlar typ hopplärare, dressyrlärare. Istället för att bara ha titeln ridläraren :))

Svar: Jaa, de titlarna tex
Alicia Starnight

2015-01-30 // 19:09:41
Bianca

Men det finns att man kan se dom som är inne ju genom att deras gubbe vid namnet är grön annars är det grå när man ej är inne ❤️⭐️😃

Svar: Japp, det var det jag menade!
Alicia Starnight

2015-01-31 // 08:07:21

Bra idè, dom får så mycket ideér, SSO alltså! Varför använder dom inte ideérna? :o

2015-01-31 // 08:45:33

Nja, håller inte riktigt med om allt men... Vissa idéer var asbra! ;)

2015-01-31 // 10:39:54

hej Alicia! jag har last din blogg ett bra tag nu och skulle bli väldigt väldigt glad om du skulle kunna länka min blogg på din. du behöver absolut inte men jag skulle bli riktigt glad!
man behöver bara söka på Haley lightlee för att komma in på den

2015-01-31 // 11:42:16
Frasse

Håller med! Vore coolt om man kunde ha någon typ av påminnelse när det gäller event. Som det är innan champ typ "15 kvar till eventet börjar, ha med klubbklädsel och tävlingshäst" Det vore asgrymt.

Svar: Åh, ja vilken bra idé!
Alicia Starnight

2015-01-31 // 12:17:54

Skulle vara bra om man kunde se en klubbs info innan man går med i klubben.

PS. Hur ger man sc till andra?

Svar: Nja, tycker jag inte. Många skriver lösenord till bloggar, instagrams och sådant på klubbens info. Och det går inte att ge sc till andra.
Alicia Starnight

2015-02-03 // 15:40:24

Bra ideér!
Jag saknar lite att kunna skicka brev till folk inom klubben.. Vet inte om man kan göra det som klubbledare, men vill kunna göra det som klubbmedlem, det hade varit smidigt ifall man vill samla ihop klubben lite för events osv. :)

2015-02-06 // 11:34:34

Precis! Håller absolut med, och det verkar som en väldigt bra idé Montana Shylee... När jag hade en klubb som jag delade med två andra så behövde jag ju skicka två likadana brev, hade underlättat så mycket om man kunde skicka brev till flera olika personer, typ som i mejl...
När jag var en noob så längtade jag så mycket och jag ville ha en klubb! Eftersom BobCats till exempel hade en rosa klubbtröja så trodde jag typ att man själv skulle få designa en outfit, nu vet jag att man bara kan köpa saker som dom andra får köpa xD
Hade gillat att om någon går med i en klubb så ploppar klubboutfiten upp i ryggsäcken automatiskt, annars måste man köpa den och så har man en outfit som typ ingen har...

2016-12-22 // 20:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback