Hur funktioner kan utvecklas - Del 3

Idag ska jag berätta om mina önskemål till "Mitt stall" funktionen. I mitt stall kan man ha kläder och hästar som man också kan sköta om där. Här har man alla sina käraste ägodelar, och det behöver ett lyft, både små och stora.
  • Större stall, observatoriet och cirkusen är exempel på ställen som är större på insidan än på utsidan. 
  • Större garderob, gärna med samma design som gallerian säljer sina kläder i!
  • För att inte stallet ska vara på tok för stort vill jag kunna leda in hästar från en hage som man kan komma till genom att klicka på en dörr. Där kan alla hästar stå helt fritt tills man väljer att ta in de i stallet!
  • Riktiga boxar, man klickar på boxdörren när den ska öppnas och stängas. 
  • En höskulle med en stege som leder upp, där skulle det vara bra om det glittrade vi ett par höbalar, där man kan lägga sin mat till hästen.
  • En plats i garderoben som heter Övrigt, där man kan lägga ner sådant som inte är kläder eller hästutrustning. Så som sparade fyrverkerier, dinosaurieskelett eller souvenirer.
  • Det skulle vara roligt att få sköta stallet mera, ett dagligt uppdrag som man tar vid min stall funktionen i sitt stall gör att man kan mocka och sopa stallet. Eftersom man gör detta åt sig själv, är nog inte Jorvik Shillings ett bra betalsätt. Utan lite XP till alla olevlade hästar som är i stallet när detta genomförs, inte särskilt mycket, kanske bara 30 XP totalt. Bara för att tävlingar kommer alltid vara huvudsysslan för levling.
  • En sida i garderoben som heter "Favoriter". Där kan lägga in både hästutrustning och kläder, men förvaringen är inte särskilt stor. Bara kanske en sida, där man kan kombinera sina favoritoutfits om man vill slippa leta i stora garderoben.
  • Ganska onödigt, men det skulle vara mysigt med någon form av en pall, som man kan sitta på i stallet.
  • Det hade varit roligt om spegeln i stallet var riktig.
Ett exempel på hur jag skulle vilja ha boxarna utspridda. Ett annat exempel skulle vara att man kom in genom dörren i vänsta hörnet, men det var en vägg till höger och garderoben är rakt fram. Sen boxar på var sida.
 


Daisy

Så bar ide! önskar att det blir så

2015-01-17 // 17:54:55
Daisy

oj menar bra inte bar

2015-01-17 // 17:55:13

Jag hade jättegärna velat att min hade kunnat dra rosetter till anslagstavlan och hänga upp dom där så att dom alltid är där. När man ska hänga upp dom drar man rosetten dit och ramen blir grön, om man vill ta ner den för man musen över den och det blir en vit hand duvet.

2015-01-17 // 20:13:04

Jag vill att man ska kunna klättra upp på höloftet xD

Svar: Skrev jag inte det? haha
Alicia Starnight

2015-01-18 // 08:52:09

Åh, Det hoppas vi på!

2015-01-18 // 15:47:54

Visste inte att du spela Minecraft ;)

Svar: Jo :)
Alicia Starnight

2015-01-18 // 17:48:49

Jag vill så gärna ha en flik som heter "outfits" i garderoben! Så man kan sätta in all hästutrustningen och kläderna till outfiten. Så som jag har det med mitt system i garderoben måste jag alltid leta efter mina saker då alla tröjor är för sig mm. :D

Svar: Åh ja det hade varit jättebra
Alicia Starnight

2015-08-17 // 08:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback