Three days left

 Woho, inte långt kvar nu tills vi äntligen får fortsättningen på huvudstoryn som vi väntat på i närmare två år! :D På tal om det är jag nog inte den enda som märkt denna nya mystiska druidsten på ena sidan av Paddockön, som det även flyger rosa runor ifrån om man står där och väntar ett tag. Åhåå, kan verkligen inte vänta! Är väldigt säker på att den kommer spela någon roll i det hela, så jag bjuder på en bild samtidigt som jag uttrycker min spänning!
 
 
Förresten, ni har väl inte missat de fyra värdekoderna som var gömda i gårdagens lucka av Star Stables adventskalender? Logga in under "Mitt konto" och skriv LOVE, PEACE, JOY och TOGETHERNESS där du kan lösa in värdekoder. Alla ger 25 SC vilket blir sammanlagt 100 SC! :D
 


ÅHH, är så jäkla taggad, verkligen en grym julklapp! *-* <3

2015-12-20 // 10:28:00

du är bäst!

2015-12-20 // 16:59:14

Tack så himla mkt för koderna ❤ Jag kunde verkligen inte hitta dem, så tack!♡

2015-12-20 // 19:13:44

OMG ALMA JAHAHAHABAJHAHA HEJ


Btw, JOY, PEACE och LOVE ger 26 starcoins, dock märkte jag att TOGETHERNESS ger 30, om jag såg rätt :)

2015-12-20 // 23:42:04
Anonym

25*

2015-12-20 // 23:42:37

Hej :)

Vet du något om de platser man kan upptäcka i Epona? Har fyra platser kvar bl.a ett stall som ska drivas av Buttergood, en äng som ägs av dem som kallas Brödön och två hemliga platser med ledtrådarna "Två fort tornar upp sig på var sida om denna plats" samt den andra där något om inte bara ben bli gömt eller något sånt, minns ej.
Ridit runt hela Epona och inte hittat något! Hittade Piratgrottan som inte ens fanns med på listan :p Börjar bli galen och undrar om SSO gjort något fel? Så undrar om du vet något om det? :)

Svar: Ingen av de platserna finns i spelet ännu
Alicia Starnight

2015-12-21 // 10:33:46

När jag idag red runt och letade stjärnor i grådaggsbergen så hittade jag ett ställe som hette "väktarnas dal" Det var 4 enorma häststenstatyer som alla såg olika ut, antar att det var ödesryttarnas hästar. starshine, meteor osv. och så var det en trappa upp till en stor port(kanske portal) fast man kunde rida igenom den förstås.
kanske till pandoria?;)
Du har säkert redan hittat den men jag blev så glad att det kanske hör ihop med huvuduppdragen på onsdagXD<3

2015-12-22 // 11:06:03

Hittade dock aldrig stjärnanXD

2015-12-22 // 11:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback