Inget ovanligt här

 
 


Haha, bra barnvakt du är xD

Svar: Tack ;))
Alicia Starnight

2015-12-30 // 23:40:06

Haha man ser bara ett par glasögon. Har Alicia suttit för länge? ;)

Svar: Tror det faktiskt
Alicia Starnight

2015-12-31 // 09:55:53

Alltså det här uppdraget har buggat för mig med x) Om man gör det när man sitter till häst så glider man runt i "rid-posen" och dessutom så kan man ju se två av sig själv om man hoppar vid rätta tillfället :p

2015-12-31 // 11:43:02

Alicia har suttit lite för länge. Bara glasägonen är kvar XD

2015-12-31 // 13:24:48

Hej Alicia! Jag vet att detta inte had något med detta inlägg att göra, men jag undrar ändå hehe. Är det möjligt att göra vildhästbuggen nu när starstable har fått en ny launcher och dem har tagit bort den där stalldörren som man såg innan man skulle gå in i själva spelet? Om det går, vet du hur? Och skulle du kunna visa hur man gör om du vet? Eller länka till någon bra guide? För jag har letat efter vart man gör den men allt är bara till "stalldörren". Tack på förhand!

Svar: Gör det innan du klickar på den gröna spela-knappen
Alicia Starnight

2016-01-01 // 13:38:18

Vart får du dina bakgrunder ifrån? :)

Svar: Gör själv, vänner gör, letar på någon gratis på internet
Alicia Starnight

2016-01-01 // 13:46:35
Anonym

Går vildhästbuggen fortfarande att göra? När jag testar tar jag bort filerna pants när den rosa laddningsskärmen med katten kommer. Men när jag sen går tillbaka in till spelet laddar katten för evigt också står det "filer som krävs för att spela har tagits bort"

Svar: Du måste göra det innan du klickar på den gröna spela-knappen!
Alicia Starnight

2016-01-01 // 15:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback