Årets juluppdrag

Nu är juluppdragen över för detta år! Alla Rådsmans julbestyr, tomtens julbestyr och Vaktmästarens julfix kommer finnas kvar några veckor till, ifall någon av er missat. Jag är iallafall helt klar, förutom slutet på Rådsmans julbestyr då man får alla presenter från honom. Det hör till julafton tycker jag, så det har jag låtit bli att göra då det funnits tillgängligt lite i förväg. Men jag ska göra det nu om några timmar, efter tolvslaget! Jag tänkte bjuda på lite bilder trots allt, jag har ju redan bloggat om det tidigare år men lite bilder kan ju inte skada (allt för julkänslans skull). Tycker alla uppdrag är så mysiga och passande inför jul, trots att de flesta funnits flera år! Vad jag fick i tomtens säck ska jag också visa om några dagar. Ha en fortsatt trevlig kväll så länge!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Anonym

Kan du göra ett inlägg när du gör huvuduppdragen? Hade varit intressant att se och läsa :)

Svar: Det kommer på söndag tidigast
Alicia Starnight

2015-12-23 // 23:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback