Tjuvkik på de nya Morganerna

 Ni har väl inte missat tjuvkiken på Morganerna som kommer på onsdag? Det kommer komma tre nya som vanligt, denna gång en svart, silversvart och en skimmel. Jättefina allihopa tycker jag, men vi får se om det blir något köp. Jag älskar formen och vill jättegärna ha en till, så detta visar sig på onsdag.

Den svarta tycker jag liknar friesers väldigt mycket, lockig man och jag är inte ett så stort fan av just den svarta nyansen. Den ser lite blå ut tyvärr. Den silversvarta ser däremot underbart vacker ut, speciell färg som jag är mycket taggad på att se! :D Skimmeln ser också helt okej ut, men den hade sett mycket bättre ut i en lite vitare färg! Har redan två skimlar, så jag är ganska säker på att det inte blir den. Men den silversvarta är jag sugen på, vi får se hur det blir på onsdag!

Vilken färg gillar du bäst? 
 
 
 


Jag är helt kär i den i mitten.
tycker den svarta var gullig i lockit med för lik frisen.
den vita tycker jag är för grå vit...

2015-08-22 // 12:36:47

Den vita är en sagohäst☺☺

2015-08-22 // 12:38:50

Jag håller med dig, den silversvarta är helt klart finast 😍
Annars tyckt jag den isabellfärgade morgonen som redan finns är väldigt fin 😊

2015-08-22 // 13:39:49
Lisa

Varför kallas du snuskHannah? XD
Älskade din blogg!:)

Svar: Haha jadu, Kim och Emlan började kalla mig det för något år sedan. Anledningen är lite halvskum haha. Men tack <3
Alicia Starnight

2015-08-22 // 14:54:51
Anonym

Håller inte med dig, visst finns det vissa svarta hästar i SSO som ser väldigt blå ut men denna!? Tycker verkligen inte att det finns några blå nyanser i dess hårrem. Lite besviken på den lockiga manen dock... Skimmeln tycker jag är jättesöt men lite för lik den motsvarande arben. Den i mitten (lite osäker på vad färgen heter...?) är också jättefin men tycker den liknar den förra, fuxfärgade, morganhästen. Men den var jättefin, absolut!

Svar: Den är åt det blåa hållet, vilket jag inte gillar.
Alicia Starnight

2015-08-22 // 15:48:52

Den vita ♥D♥

2015-08-22 // 16:39:20

Hejsan Alicia!
Jag ville bara rätta dig lite i din text och påpeka att det där inte är en skimmel. Den har ju lite mörkare ben & en man i mörkare nyans också. Den färgen heter rökvit / pärlvit. Kanske inte så noga vad man nu vill säga men det är i alla fall den rätta benämningen av färgen :)

MVH Corinne

Svar: Den är vit, så då väljer jag att kalla den skimmel!
Alicia Starnight

2015-08-22 // 19:18:37

den i mitten

2015-08-22 // 19:27:11
M Gold

ALLAAAA!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

2015-08-22 // 20:28:40

Kommer absolut köpa den vita! Drömhästen jue *-*

2015-08-22 // 20:40:31
Emma

Silversvart? o_o Den är la ändå silverbrun i så fall om du syftar på den i mitten? Eller? xD

Svar: Tyckte den var så mörk så jag valde att kalla den silversvart
Alicia Starnight

2015-08-22 // 21:06:34

Skimmeln, sagohäst
Silversvart, sagohäst to!

Har 50 sc kvar så blir nog nästa dubbel av helg som kommer ge mig dessa sötnosar

/Tove

2015-08-23 // 10:33:33

Hej Alicia!
Jag har en liten fråga angående uppdraget då man ska hitta Jennas katt kiwi.

På hemsidan stod det att man skulle hitta de försvunna HUSDJUREN på Jorvik. Och rubriken var ÅH NEJ! FÖRSVUNNA KATTER! Det stod även att "den hör veckans roliga miniuppdrag BÖRJAR hos Jenna i moorland."

I uppdateringen efter den då man skulle hitta Kiwi stod det så här: På tal om söta djur...
...så har du ännu en chans att hjälpa NÅGRA traumatiserade INÅNARE i Jorvik även den här veckan! Fortsätt hjälpa till med att hitta de bortsprungna HUSDJUREN. Rid till Jenna i Moorland för att komma igång!

Det jag menar är att allting tyder på att det ska vara fler husdjur än bara Kiwi som man ska hitta? Men när jag hittade Kiwi så fick jag inget nytt uppdrag där man skulle hitta något annat djur? Eller ska man bara ut och leta lite överallt och se om man hittar några djur? Jag har även märkt att många djur saknas i spelet t.ex. Kaninen vid Figrove. Jag antar att den är bortsprungen om man ska lita på vad det stod på Startsables hemsida... Har du hittat något fler djur förutom Jennas katt Kiwi? Vill verkligen inte missa de här uppdragen så jag skulle uppskatta om du kunde svara ganska snabbt (innan onsdagsuppdateringen då uppdragen försvinner.)
Vill inte förlora någon XP om du förstår vad jag menar...

Sorry för lång kommentar xD

Svar: Antingen så är det en bugg (för det finns inga fler uppdrag) eller så har de bara helt enkelt formulerat sig fel
Alicia Starnight

2015-08-23 // 10:43:53

Har frågat runt på lite olika bloggar men inte fått något svar. Hoppas du svarar <3

2015-08-23 // 10:48:52
Diana

Min favorit morgan är nog den i mitten, blev kär i den vid första ögonkastet. Det är vid såna här tillfällen man är glad över att man har mkt SC i reserv xD

2015-08-23 // 11:49:20

Den vita ska jag köpa ♥
Vet inte om den kommer se ut så som på bilden, men vad tror du Alicia?

2015-08-23 // 14:39:20

Åh. Den i mitten ska jag ha tussen tack att du vissa oss dom din blogg äger🙋🏼❤️

2015-08-23 // 16:50:37

Jag ser ingen blå nyans i den svarta alls. Sen har även alla 3 lockig man, det är bara "strukturerna" som gör att det syns mer på den svarta :) Bra och lärorik blogg!

Svar: Menar mer att själva texturen är gjord för att den ska vara lockig. Men tack! :D
Alicia Starnight

2015-08-23 // 17:10:33

Den svarta är väldigt söt men jag gillar ändå den i mitten.

2015-08-23 // 18:00:26
julia

Den svarta. :D skall nog köpa den

2015-08-23 // 18:38:12

Jag vill ha den svarta. Tycker den är JÄÄÄÄÄÄTTE Söt och fin. <3 I LOVE YOUR BLOGG AND YOU ALICIA!!!

Kram

Svar: Åh tack <3
Alicia Starnight

2015-08-24 // 14:58:17

tyckte alla var jääääätte fina men den vita gillar jag exta mycke, jag gillar den svarta dock men det blir svårt val, jag tyckte oxå om den i mitten, men är osäker på dess kropp (vilket man inte ser så bra på bilden)

2015-08-25 // 15:19:28

hej finns den lockiga manen på morgarna bara på den svarta? snällt om du svarar! :)

Svar: Ja
Alicia Starnight

2015-08-26 // 14:49:46

Jag tycker den silver svarta men kanske den svarta asså jag vet inte än jag har inte köpt nån bara en vanilj vit typ:)

2016-03-27 // 14:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback