Lisebergsträff

 Fredagen den 31 juli hade jag nog den absolut roligaste och bästa dagen i mitt liv hittills! Överdriver inte, det var såååå roligt! :D Jag och Kim hängde nämligen med på Rainbow Dragons årliga träff på Liseberg, och jag fick träffa 22 härliga människor, varav de flesta jag pratat mer eller mindre med. Vi åkte roliga karuseller och berg- och dalbanor hela dagen, köpte souvenirer, foton, andades in helium och åt Burger King på marken. Jättekul var det verkligen! Jag hade ju ändå tänkt åka ner till Göteborg och träffa min närmaste SSO vän Emelie Silverhaven detta år, men nu fick jag chansen ju chansen att också träffa Kim som jag äger Glorious Arrows med, Montana Westhall som nog är min nyaste vän samt en hel del andra underbara drakar från klubben jag tidigare var med i! Verkligen en dag jag sent kommer glömma, man får verkligen fantastiska vänner genom Star Stable! :D ♥
 
Danielle Dragonhill, Julia Snowheart, Rebecca Winterwood, Sofie Northbard, Felicia Darkfall, Rebecca Darkfall, Evelina Catstar, Montana Goldside, Evelina Catstar, Emelie Silverhaven, Rose Greenhill, Montana Westhall, Alicia Starnight (JAG), Matilda Silverwater, Emilia Lightfield, Josefine Bluestar, Linn Spiderhand, Zoey Dolphinstreet, Michelle Ponystreet, Brigitta Underhand, Anna Goldstar, Brigitta Underhand
 
Dreamteam åker berg-och dalbanan Helix, favoriten av de alla! Emlan inveg mitt första åk i Helix, och det var såååå roligt!
Montana Westhall (Mette), Jag (Hannah), Emelie Silverhaven och Brigitta Underhand (Kim)
 
 Balder, på denna bild vi fixade till nyckelringar poserade Matte fint i sitt skägg och jag i mitt söta hårband.
Montana Goldside, Michelle Ponystreet, Jag, Matilda Silverwater, Danielle Dragonhill och Sofie Northbard.
 
I vattenbanan Flumeride så lurade människorna ovan mig att sitta längst fram. De sa att man blev minst blöt längst fram, men jag fick en jättevåg över mig och var helt dyngsur i flera timmar efteråt. Håret som jag fixat hela morgonen (bokstavligen) blev också blött och förstört. Observera att jag skrek på de ett bra tag efteråt.
Emelie Silverhaven, Montana Westhall, Linn Spiderhand, Brigitta Underhand, Alicia Starnight 
 
Fotot från Balder som Mette köpte, Lisebergs sötaste hårband på Lisebergs sötaste tjejer!!
Jag, Montana Westhall (Mette), Emelie Silverhaven, Brigitta Underhand (Kim)
 
 Fler bilder och videos kommer ni få se då Kim gjort klart videon från träffen! :D


åh! brukar se på Kims videor.DIN BLOGG ÄGER

Svar: Tack! :D
Alicia Starnight

2015-08-03 // 14:40:30

har aldrig varit på liseberg. inte på gröna lund heller. jag är avundsjuk på dig!

2015-08-03 // 14:50:30

Såg sjukt kul ut och tänk och träffa sina SSO vänner IRL!!!

2015-08-03 // 15:01:34

Ni får komma nästa år igen :D

Svar: Nämen tackar ;)
Alicia Starnight

2015-08-03 // 18:43:02

På flumeride åkte jag bakom er 0.0 önska att jag skulle fatta att det var du och Kim där jag han tyvärr inte träffa Kim. Kul att se hur du ser ut är avis på att dunär så jävla vaker

2015-08-03 // 20:11:09

Nämen vad kul! :D

2015-08-03 // 20:37:39

Åh det var säkert jätte roligt! :D

2015-08-03 // 22:09:34

Åh, vad roligt det såg ut! Jag satt typ med glädje inom hela mig när jag tänkte på hur roligt ni måste ha haft det! xD

Svar: Haha aw, ja det var jättekul!
Alicia Starnight

2015-08-04 // 01:30:04

Nästa år får du komma och hjälpa till att få upp Calle i Helix ;)

Svar: oooja
Alicia Starnight

2015-08-04 // 13:23:49

Ååh vad roligt ni måste haft det! :D

2015-08-04 // 13:52:59

Gud vad mysigt ni verkade att ha det!

2015-08-05 // 20:45:15

ÅÅÅH DET VAR SÅÅÅ KUL! <3 Vackrast på Liseberg var vi på fotot med hårband och allt, haha x) (Soff (Sofie Northbard) var också med på den bilden förresten). Kom nästa år igen, annars!!

Svar: Oj såg inte det, får skriva med henne. Och jaaa omg det var så kul, kommer lugnt nästa år! :D
Alicia Starnight

2015-08-06 // 21:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback