Quarter Horse

Det verkar som att Star Stable staplar på med massor av nya hästraser, i måndags fick vi en tjuvkik på ännu en ny. Jag tyckte det ser ut som att de ändrat lite på ponnyformen på just denna rasen, och är det bara jag eller är det samma färg som en ponny som redan finns? Men vi vet att det ska vara en ny ras, kanske med samma form som ponnyerna. Har hört förslag som mustang och gotlandsruss men jag tror inte på någon av de faktiskt.
 
 
UPDATE:
Det är en American Quarter Horse, och självklart är det det. De bad oss att kolla in de 20 faktameningarna om Tobbe Larsson, för där står det att det var en av hans favoritraser. Så de gav oss en hint, men alla SSO spelare var på tok för dåliga för att lista ut det. Det har kommit en trailer på YouTube, förutom en ny hästras så får den nya coola animeringar. Ganska fina färger, men hoppas verkligen inte halsen ser lika lång ut i spelet som på vissa vinklar i filmen. I övrigt var de ganska fina, och de kommer inom kort.
 
 
 


Hur kommer man in i Gyllenåsdalen?

Svar: Nästan level 15
Alicia Starnight

2015-04-01 // 09:49:31

SPOILER: De är en Mustang, kolla i Spelfilerna :S

Svar: Det är för lite filer för att den ska kunna vara det.
Alicia Starnight

2015-04-01 // 13:23:21
Julia

Det är en american quarter horse. Kolla på deras youtube!

2015-04-01 // 14:28:45

Spoiiler varning!





Jag råkade se att någon la upp på fb Timorhy Boman tror jag han hette. Han la upp spelfilerna. Där stog det Mustang. Jag kollade även upp detta själv och det äsant.

Svar: Det är inte sant.
Alicia Starnight

2015-04-01 // 14:38:17

Hur kan din häst vara grön med med lila stjärnor?

Svar: MIHIHIHI
Alicia Starnight

2015-04-01 // 16:08:11

Kan du göra en golden eggs karta igen?

Svar: Det kommer!
Alicia Starnight

2015-04-01 // 16:16:29

Oh men det där är ju skördebygden! Tycker inte du att det ser ut som det? :)

Svar: Det är södra skördebygden :)
Alicia Starnight

2015-04-01 // 17:32:54

Hej! Jag vet ju att du använder blogg.se
det gör jag också nu. Men det är en sak jag grubblar över. Du har ju en egen design, eller inte egen, men den kommer inte från blogg.se
Jag hittade min på designadinblogg

Hur som helst ser jag att du skrivit info om dig och bloggen och lagt upp en bild på dig själv, jag har försökt och försökt och googlat överallt men kommer inte på hur man gör med en ny design. Skulle betyda livet om du kunde hjälpa mig.

Svar: Japp, jag kan hjälpa dig på något vis, mejla aliciastarstable.blogg.se
Alicia Starnight

2015-04-01 // 17:45:10
Anonym

Kan du lägga upp en karta på påskäggen, (Vart dem finns)?

Svar: Japp, uppe nu
Alicia Starnight

2015-04-01 // 18:27:08

Jag tycker också dom liknar ponnyer lite och föresten det finns en ponny i samma färg jag har den ponnyn♥

2015-04-01 // 19:13:01

Jag undrar var manska köpa hästem med en fråga Har den hästen kommeit en till spelet?

Svar: Nej, det har de inte
Alicia Starnight

2015-04-01 // 21:01:30

Hej igen! Det går inte att skicka mejl till den adressen, kan jag skicka till en annan mejl adress du har, eller hur gör jag annars?

Svar: Konstigt, prova igen för det är den enda som går
Alicia Starnight

2015-04-01 // 21:16:45
hedvig

är det bara jag som fastnade på att en BETADE? då måste hästarna i spelet kunna det i den uppdateringen? :D

2015-04-01 // 22:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback