Shady Pearls

Jag har varit med i Rainbow Dragons sedan i början av januari och det har jag inte ångrat. Jag har haft en hel del underbara stunder och fått massor av bra vänner. Men innan sommaren kände jag att det var dags för något nytt, först gick jag på varenda event men tillslut blev det bara de jag tyckte verkade roliga och alla de var inte på rätt tider för mig. Under sommaren tappade jag SSO lusten, vilket tyvärr tog ut sig på klubben och jag var bortrest under veckorna med mycket event. Jag tappade pressen till allt SSO relaterat, även om den fanns där djupt inom mig. Men det behövde jag verkligen. Annars skulle jag nog inte stått här idag, jag måste hålla mig borta från det jag gillar för att det ska vara roligt någonsin igen.
 
Detta ledde till inaktivitet i RD, så jag blev kickad för inaktivitet. Men nu fick jag faktiskt chansen till att prova något nytt, så jag gick med i en klubb jag varit nyfiken på ett tag, nämligen Shady Pearls, jag har en hel del vänner som jag känner där och jag har hört att det är varierat med event. Så jag är glad att jag nu ska få prova klubben! Jag hoppas jag kommer trivas men jag kommer såklart sakna alla i RD, tur att jag har en del av de på min vänlista. Bjuder på en bild på dagens Yoga-event i SP. Framtiden ser väldigt spännande ut! :D
 
 


Hej Alicia!

Jag är med i RD, du kanske inte minns mig [vi var bara med på ett event tillsammans], men jag hoppas verkligen att du trivs i din nya klubb. Vi alla kommer sakna dig!
/Anne

Svar: <3
Alicia Starnight

2014-09-06 // 12:01:56

Hej Alli vad roligt att testa på något nytt iallafall. Alla har väll tappat lusten att spela ibland. Var där på ert "yogo" event så förlåt om jag störde. Skulle hämnas på Nellie Snowgirl som hade stått i mig hela mitt event helt enkelt :)

2014-09-06 // 13:34:25
va???

va???? du stod ju inte med på kölistan?????????

Svar: Jag känner och är nära vänner med båda två :)
Alicia Starnight

2014-09-06 // 13:49:19

Vi kommer sakna dej oxå. Fick seriöst damp när nån sa att du lämnat <3

2014-09-06 // 14:09:49

Du får ändra din profil där står att du är med i RD <3

2014-09-06 // 15:20:46

Tack för din tid i RD Ulla!! ;))))

2014-09-06 // 15:33:08

Heej! Jag undrar om man fortfarande kan köpa den blå och bruna vårsadeln nånstans? Vet du var isåfall? Hoppas du svarar. Din blogg är bäst!

Svar: Marknaden :)
Alicia Starnight

2014-09-06 // 17:53:53

Kul att du hittat en ny klubb iaf<3 Kommer sakna dig jättemkt i rd <3 Kommer kännas tomt utan dig bby :*

2014-09-06 // 17:54:34

vem äger shady pearls? :)

Svar: Amanda lightfield och lily rainstorm :)
Alicia Starnight

2014-09-06 // 19:49:42

Kul! Välkommen till klubben! Såg ditt namn i klubbchatten igår och blev lite fundersam!👍💐

Svar: tack :D
Alicia Starnight

2014-09-06 // 21:41:44

Så finns både den rosa/bruna och den blå/bruna på marknaden?

Svar: aa
Alicia Starnight

2014-09-06 // 23:49:56

Fick du gå före alla i kön? :()

Svar: Känner båda ägarna väldigt bra så de släppte in mig direkt :)
Alicia Starnight

2014-09-07 // 17:15:23

Välkommen in hit till oss! :D

Svar: Tackar :D
Alicia Starnight

2014-09-07 // 21:03:46

Känner Julis (Julie Sunbell+Jane Mysterysmith) Jane är då från server 2 men iallafall! Synd att du blev kickad men hoppas du trivs i SP :DD

2014-09-11 // 16:36:13

Hej
Jag e med i rd nu, men funderar på att byta. Känner inte riktigt att jag är en del i klubben tråkigt nog. Har ni några förslag på bra klubbar?

Svar: Hej, åh så synd, men har inget tips faktiskt.
Alicia Starnight

2014-10-06 // 12:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback