Dag 18 - En funktion jag hoppas på

Jag har gjort många misstag när det gäller hästköp, att hästarna är fina, men inte passar mig osv. Det har hänt mig med många hästar, bl.a. tre paints och en arab. Har slösat flera tusen på att jag har ångrat mig. Därför skulle det vara bra med en provridningsfunktion (något som supporten noterat att vi vill ha). Man klickar på provrid häst vid dess info, och skickas då till ridhuset. Man får en speciell tid på sig att provrida och skickas tillbaka till köpstallet när den är över. På så sätt kan man prova hästar, innan man köper de. Man gör förhoppningsvis inga misstag gällande hästköp och det förhindrar kontostölder, det är många som lånar ut sitt konto till andra för provridning.
 
Ett hästköp jag aldrig ångrat.
 


Anonym

Håller med. Vissa hästar passar inte till vissa personer så det skulle vara bra om man fick provrida hästarna som man gör när man köper häst irl! Skulle vara bra om man fick prova ha den i stallet max en dag och rida runt lite överallt. SSO skulle bli jätte bra om det gick!

2014-09-03 // 08:31:28

Riktigt bra idé, hoppas på det i framtiden

2014-09-03 // 19:43:15

Jag tycker att dom ska endra lite på SSO att det fins en knapp som det står : Provridning och den som fins nu som det står : köp på och så ska provridning vara gratis att göra och att den kan hoppa när man provrider och att man får provridning i ridhuset!!

2017-05-31 // 15:31:20

Jag tycker att man ska få provrida innan man köper och provrida gratis i ridhuset och att man får hoppa och rida runt vart man en ville fast att det var bara Star Rider som kan gå dit hoppas att det hender någån gång!!

2017-05-31 // 15:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback