"Godsaker för er innan ens jultomten hunnit putsa Rudolfs näsa"

I samma uppdatering som vi fick nys om ett nytt område, fick vi redan på att en ny häst anländer innan jul. På denna fråga har jag inte hört lika många funderingar, men de hästraser som är mest efterfrågade just nu är Islandshästar och Fjordingar. Islandshästar, de fick vi höra skulle vara svåra. Att fixa två nya gångarter för en hästras var nämligen inte deras högsta prio, men någon gång i framtiden kanske, svarade Star Stable gänget. Och den just nu mest efterfrågade rasen förutom Islandshäst, är den Norska fjordhästen. Hela 190 inlägg finns på instagram med taggen "FjordingarTillStarStable" och det är just nu den mest efterlängtade rasen och den har varit det under en längre tid. Så innan jul kanske vi sitter på en mullig fjordhäst? Det är iallafall vad jag tror. :)
 
 Bjuder på en bild på en Fjording som Lily Rainstorm redigerat, tidigare bloggare på starstableworld.se. Hur söt som helst ellerhur?


Bambi

Men gud x) Såg den fina bilden genom bloglovin där jag har dig, och tänkte: Men vadå? Det är väl inte onsdag i dag?
För en stund där trodde jag du hade lagt upp SSO nyheterna eller en sneak peek xD

Svar: HAHAH :D Ser faktiskt ut något som SSO har gjort faktiskt, Lilz gjorde ett väldigt bra arbete med bilden! :)
Alicia Starnight

2014-10-14 // 12:59:34

Hoppas verkligen på fjordingar, men problemet är att jag inte kommer att ha råd med en xD
Har just nu 7 sc

2014-10-14 // 19:21:01

Hoppas verkligen att det blir islandshästar! De är så söta och fina och älskar deras gångart tölt. Skulle också bli glad om det kom fjordingar såklart :)

2014-10-15 // 08:03:30
julie

tror nog det blir fjording vill du titta på min blogg vill bli lika känd som du men det kanske är att hoppas för mycket

2014-10-15 // 09:37:58
Carro

varför vill alla ha såna fina hästar vet ni vad jag skulle tycka vara fint en... åsna mulla eller zebra

2014-10-17 // 18:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback