Garnokvulkanen

Garnokvulkanen är en vulkan som endast hittills nämnts i uppdragsmonologer. År 1984 besteg Julie vulkanen, och Conrad använder vulkanens aska till sina spikar.
 
Efter att jag fick en kommentar så har jag börjat fundera mycket på en sak. Utanför Dinodalen finns det ett ännu stängt område som inte kommer öppnas med Dinodalen. Det är ett område som är helt svart, och endast en väg fanns det som gick igenom området. Kom man utanför vägen, så sa de att området var för osäkert att beträda. Det var dock väldigt länge sedan. 
 
  Såhär såg området ut då, bilden fotades när jag flög med hästen i Firgrove för länge sen.
  
Nu när Dinodalen har öppnats på kartan, så syns även detta svarta område på kartan, och jag är nästan 100 procent på vad det är för något. Om man tittar nära på kartan, ser man att det är ett svart berg där, av något slag. Det ser verkligen ut som en vulkan, och den enda vulkanen vi känner till hittills är ju då Garnokvulkanen. Det skulle även förklara varför området är helt svart (aska) och varför det är en liten gul prick på kartan. Jag antar att detta föreställer lava, hålet där lavan kommer ut. 
 
Här har jag ändrat ljusstyrka och kontrast på kartan så att man ser bättre, och ni kan ju inte påstå att det inte ser ut som en vulkan. Kolla på området runt den gula pricken.

Jag tror att vi någon gång kommer få besöka stället, eftersom det finns som område på kartan, väldigt nära ett område som snart öppnas. Och allt tyder på att det kommer finnas en vulkan där senare, kartan och hela området. Jag är säker på att det är Garnokvulkanen som finns där, att den faktiskt kommer finnas i spelet senare. Åh så spännande, kan ni tänka er? 
 
Vad tror NI finns på området?
 


OMG OMG :D Jag kollade på kartan och satt och tänkte på det! Trodde först dock att det var någon form av stjärna, men nu när jag kollade på bilden ser man ju SUUPER tydligt vad det är! Blir sååå nyfiken! Det är ju as-grymt också att du kommer på så många ideér. Haha holly crap!

2014-11-15 // 17:49:00

Spännande! Kan inte vänta tills på onsdag! xD

2014-11-15 // 17:50:16

Inget som har med ämnet att göra men ska du inte lägga till Eddi till "mina hästar"? :)

Svar: Om en halvmånad så kommer en ny design, så orkar inte fixa det ;)
Alicia Starnight

2014-11-15 // 17:51:04

det börjar lukta huvuduppdrag där borta ..... <3 :))

2014-11-15 // 18:07:35
zoe!

Samma som du ;) kommer i allefall att bli Awsome :D

2014-11-15 // 19:29:51
Anonym

OMG!! Jag önskar att det var onsdag NU!!!!
Och föresten när kommer dinodals outfitten!!!

Svar: På måndag
Alicia Starnight

2014-11-15 // 22:04:47

Snälla ta bort din mobildesign. Den funkar nt alls och laggar hela tiden. Ibland när man försöker gå in på den så laddar den ner din design och koder oxå. Det är inte bara jag som har märkt det. Mina vänner med olika telefoner och olika webbläsare på telefonen har märkt detta oxå. Din normala funkade utmärkt.

Svar: Gud vad konstigt, den normala fungerade inte alls, men jag har fixat bort felet nu så jag undrar om du kan kommentera igen och se om det är samma problem med mobilanpassning nu? Annars ändrar jag till den andra, den laddar så segt bara.
Alicia Starnight

2014-11-15 // 23:03:12

Jo sant är det iaf!

2014-11-16 // 08:29:36

Snälla kolla in min blogg

2014-11-16 // 09:44:37

Hej! kan inte se din blogg från mobilen eller Ipaden.......

Svar: Funkar det nu?
Alicia Starnight

2014-11-16 // 10:14:52

Hej Alicia!
Sjukt fin blogg du har, väldigt läsvärda inlägg! :)
Jag undrar hur du får så bra kvalité på dina bilder? :) Jag tar kort preent screen och klistrar in via paint, men har du något bättre förslag? :)

Svar: Hej Zoe! Åh, tack så mycket! :D
Jag sparar mina bilder i PNG, om du fotar med printscreen eller mitt program (fraps) blir det ingen skillnad. Men om du fotar med fraps så läggs alla bilder du fotar i en mapp, vilket kan vara skönt.
Alicia Starnight

2014-11-16 // 12:55:02

Ja det gjör det! :)

2014-11-16 // 15:43:43

du är olaglig :D du la upp bilder från ett stängt område!!!!!!1! och kommenterade på min blogg att man inte fick det ._.

Svar: Det där bilden var inte orsakat av en bugg
Alicia Starnight

2014-11-16 // 16:46:43

Jag har ingen aning haha, men jag tror väl som du :)

2014-11-16 // 17:51:13

det är en bugg om man flyger =P

Svar: Snart så kommer du kunna fota en likadan bild, redan på onsdag faktiskt, så det spelar inte en så stor roll. På onsdag kommer du till och med förmodligen kunna gå fram till området (grind eller något). Men när jag kommenterade på din blogg var det långt kvar :)
Alicia Starnight

2014-11-17 // 19:22:09

Haha läste precis dit inlägg om Asklandet och har försökt hitta en väg in till den där gula pluppen för att trodde att det skulle vara ett ppdragxD

2014-12-13 // 22:26:00

De är en vulkan där var på hela området igår

Svar: ja jag vet.
Alicia Starnight

2015-04-21 // 07:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback