Dag 14 - Bästa ridsporten i spelen

Star Stable är namnet på spelserien som producerades 2008 av Hidden Entertainment, Stabenfeldt och Polluxklubben. Det är även grunden till Star Stable Online. Detta är en bloggutmaning, om dessa spel. Varje dag kommer en ny åsikt/något jag berättar om.
Vill du själv göra bloggutmaningar? Klicka här!

Den bästa ridsporten i spelen är lätt terräng. Det är satsningen i höstryttaren, och det finns sjukt roliga hinder att hoppa. Bank, grind, diken, upphopp och mycket mer. Terräng tycker jag också är väldigt roligt att hoppa IRL, finns mycket mer olika hinder att ta sig igenom. Egentligen gillar jag alla ridsporter i spelet på något vis, även om dressyren blir tråkig i mängden.
 
 


Lily M

Jag har inte spelat något av de spelen, men terrängen verkar verkligen vara rolig, med banken, upphopp osv! Får hoppas att det kommer till sso någon gång, hade varit riktigt kul!

Svar: Ja det får vi hoppas!
Alicia Starnight

2014-07-22 // 11:31:11
Sheena

Coolt

2016-03-25 // 12:22:41

Its like you learn my mind! You appear to know so much about this, such
as you wrote the ebook in it or something. I believe that you can do with a few p.c.
to pressure the message home a little bit, but instead of that, this is great blog.

A great read. I'll certainly be back.

2023-03-08 // 16:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback