Söka i garderoben

Förutom att jag tycker att vi borde få fler sidor till garderoben, gillar jag min vän Emlans (silverhaven.blogg.se) förslag. Nämligen att kunna söka bland sina kläder och utrustning. När man får mycket blir det tillslut svårt att hitta, och om man kan namnet på det plagget man vill ha, så dyker det upp när man söker. Då kan man lätt stoppa det i ryggan eller sätta på sig det. Skulle vara riktigt skönt.
 
 


oj vad kläder du har! har du sparat även de första kläderna man fick, tex den rosa jackan?

Svar: ja haha, har en hel del faktiskt. Men det första har jag tyvärr inte kvar, ryggsäcken var det enda som fanns när jag spelade i början
Alicia Starnight

2014-08-31 // 12:28:30
Tina

Eller så att man kunde se plagget på dom små bilderna.
I en miniatyr.
Namnen på plaggen är ju omöjliga att kunna om man inte heter alicia starnight

Svar: HAHAH
Alicia Starnight

2014-08-31 // 21:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback