Dag 5 - Mina tankar om huvudstoryn

Om inte huvudstoryn fanns hade jag nog inte spelat SSO, eller iallafall inte varit lika aktiv. Huvudstoryn handlar då om Ödesryttarna, druiderna, Garnok och Dark Core. Men det är ju inte bara det, det är gåtor, mysterier, magiska djur, talande ekorrar och en hel del annat. Huvudstoryn är verkligen fantastisk, så himla spännande, så himla coola animeringar, karaktärer, djur och berättelser. Det är något jag aldrig sett i ett spel förut, den är så speciell. Jag har träffat han som gör manuset till huvuduppdragen, och han gör verkligen ett fantastiskt bra jobb. Huvudstoryn är verkligen det bästa i hela spelet, synd att den inte kommer särskilt ofta bara.
 
Här är några bilder från huvuduppdrag inom det senaste året. 
 
 
 
 
 


Kommer du skriva om uppdateringen? 😊

Svar: Ja, när jag får tid
Alicia Starnight

2014-08-20 // 19:52:18

det där med harpan har jag aldrig sett, och jag är level 15 nu. om det är en del av ett huvuduppdrag, kommer det när man blir level 16 som du är?

Svar: Det är de nyaste huvuduppdragen, och man måste vara minst populär i båda cirklarna för att göra de :)
Alicia Starnight

2014-08-20 // 21:44:47

DET KOMMER NORD SVENSKAR PÅ ONSDAG VECKA 35!!!!!!!!!!!!!!! LÄÄÄNGTAR!!!

Svar: I Know :)
Alicia Starnight

2014-08-21 // 14:55:23

Håller med dig om att huvuduppdragen är bra, men druidträningen ger väldigt lite rykte så man får inte huvuduppdragen där på lång tid...
/Ida

2014-08-21 // 14:57:45

I dag såg jag detta i cirkus tältet.
Alicia vet du vad detta är??

Länk till bild: http://sv.tinypic.com/view.php?pic=ioeudz&s=8#.U_X_-fl_vEY

Svar: Till ett uppdrag
Alicia Starnight

2014-08-21 // 16:20:07

tack

2014-08-22 // 17:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback