Tävlingar

Jag tänkte skriva vad jag tycker om alla tävlingar på Jorvik!
 
Bobcats Ridbana: 
Kort lopp, men rätt tråkigt haha.
 
Bobcats Vildmarkslopp:
Kort men fett tråkigt haha
 
Fort Pinta-banan: 
Jag bara hatar detta lopp, kontrollerna är petiga, kommer man en millimeter utanför missar man den.
 
Steves lopp: 
Kort men rätt svårt lopp att få bra tid på.
 
Galoppbanan: 
Roligt lopp, kort också (Y)
 
Vingårdstävlingen: 
Tråkigt, vanligt, ännu mer tråkigt lopp.
 
Valedale-tävlingen: 
Långt lopp, men många hinder :D
 
Firgrove-loppet: 
Det är så gammalt så man tröttnat på det totalt haha
 
Paulines nya terrängbana: 
Kort lopp, det bästa med det är när man äntligen får komma in i mål!!
 
Paulines bana omvänt: 
Tycker bara detta lopp är konstigare haha
 
Baronessans första hoppbana: 
Tråkigt, vanliga, raka vägar.
 
Baronessans andra hoppbana: 
Bästa hoppbanan!

Baronessans tredje hoppbana: 
Ännu en superrolig hoppbana!
 
Svåra skogsbanan: 
Rolig och svår bana :D
 
Skogsbanan andra hållet: 
Rätt rolig, gillar dock vanliga hållet bättre.
 
Kanintävlingen: 
Det är roligt, och med min väg tar det bara 34 s att fånga kaninerna. Men man måste ha typ långsam häst för att det ska funka perfekt haha. Och när man råkar faila så springer alla kaniner iväg...
 
Marleys Barrel race: 
Kort och roligt lopp.
 
Moorland Pole bending: 
Kort lopp, men det är inte roligt haha.
 
Hollow Woods-tävlingen:
Hate this race
 
Pole Bending Apocalypse: 
Jag gillar dem lopp alla andra hatar :)
 
Väderkvarnstävlingen: 
Roligt lopp!
 
Trädgårdstävlingen: 
Detta lopp är som Vingårdstävlingen, hate it.
 
Observatorietävlingen: 
 Roligt, mest för att jag är bäst någonsin på det hihihihi
 
Jaspers gamla ridbana: 
Älskar korta lopp på små ytor!!
 
Jaspers ridbana, andra hållet: 
Jaspers banor äääger :D
 
Gyllenbladskogens ridbana: 
kuul :D
 
Äppeltävlingen: 
Älskar dem här annorlunda loppen!
 
Gyllenbladets tävlingsbana: 
Roooligt! :D
 
Gyllenbladets tävlingsbana, omvänt: 
Vet inte varför men jag gillar inte denna haha
 
Lilla hoppbanan: 
BÄSTA TÄVLING SOM NÅGONSIN SKAPATS :DD
För jag är bästa på det :D
 
Mina favoritlopp: Lilla Hoppbanan & Observatorietävlingen
Mina hatlopp </3: Vingårdstävlingen och Fort Pinta banan usch döda mig
 
Vilket är erat favoritlopp och hatlopp? :D


Simone

Hmm gillar faktiskt vingårdstävling och baronessans första hopband för att det är lättXD.
Jag hatar hollowwoodstävlingen för att jag failar......

2013-09-03 // 18:17:17

Gillar INTE NÅGON av firgroves lopp. För att jag suger på dem. Nejmen jag får göra om dem 30 gånger. Minst. Favoritlopp äv väl... ingen. NEJ SKOJA. Eller jo. Ingen. Gillar inte att levla över huvudtaget :D Tack för mej leverpastej (mums)

2013-09-03 // 19:52:22

Oj, favoritlopp är nog steves eller nån av jaspers eller firgroves svåra skogsbana. Svårt o välja owo
det lopp jag gillar minst är nog kaninutmaningen (för att jag suger på den och inte har hittat "vägen") eller hollow woods-tävlingen. Usch, gillar inte den ;w;

2013-09-03 // 20:43:09

Mitt favoritlopp är Vingårdstävlingen och mitt hatlopp är kanintävlingen ^^

2013-09-03 // 21:08:47

Funkar det för dig att köra Pole Bending Apocalypse när du vill?

Svar: Ja.
Alicia Starnight

2013-09-04 // 15:24:10
hej

love valedale sjön loppet hate lilla hoppbanan och trädgårdstävlingen för det finns en bugg där som gör att man får börja om

2014-03-16 // 14:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback