Expriment: Är orginalhästarna långsammare?

 Kände för att tävla Storm i FGC, jag känner att jag glömmer bort henne..
Dem hästar man kan köpa har rasbonus, men inget i snabbhet = inte snabbare. Dem har lite styrka och vighet och sånt, dem kanske svänger lättare och tar sig lättare upp för backar, men dem är inte snabbare. 
Jag vann :D Ska köra med Storm hela dagen idag, återkommer med resultat, så får ni se, orginalhästarna är lika bra! :)


Jag sa ju att vissa glömmer bort sina orginal hästar? c;
En gång vann jag MLC med Hoppe och jag vann, så du har nog rätt! :)

Svar: Japp :)
Alicia Starnight

2013-06-30 // 16:38:17

Brukar tävla med min original häst ibland, och det går lika bra som med alla andra. ^^

Svar: Ja, fast Storm ger mig otur haha
Alicia Starnight

2013-06-30 // 18:26:34

Ah x)

2013-07-02 // 14:33:02

hur kunde set rengna ?

Svar: Det gör det i Firgrove championatet :)
Alicia Starnight

2013-07-04 // 14:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback