Kopior

Har bestämt att jag ska börja skriva lite mer på bloggen än bara massor av bilder xP
Så det första jag tänkte skriva om är.. 
KOPIOR
Förut för ett bra tag sen hade jättemånga kopior, jag hade Alicia Starknight som var jättejobbig. Var dryg, låtsades vara jag, ljög osv. Det var inte kul.. Kopiorna har samma hårfärg (samma hår annars) samma smink och allt lika om man inte har något hår som man inte kan välja från början. Liknande namn och samma hästnamn och färg. 
 
Alicia Starknight var somsagt den första kopian jag hade, många andra som många kände till tex. Ruth Shortwood och Stephanie Snowhall. Dom hade kopior som hette Ruth Short..något.. haha.. och Steff hade Stephanie Snowhill :P 
 
I början så stalkade vi dom, pratade med dom och ville få de att sluta. Vi anmälde t.o.m detta till supporten, fast de kunde inte göra något som vi tyckte var väldigt dåligt då.. Men det som var drygast var att dom försökte förväxla oss m.m. Var elaka mot folk så dom trodde det var vi.. Vissa ville ha kopior, för dom kände sig hyllade då typ :P Men såhär som Alicia Starknight och Stephanie Snowhill med flera gjorde var det inte roligt. Steffs kopia erkände t.o.m att dom skapade en kopia, för dom ljög och höll på att dom inte hade det. Vi blev väldigt sura men det gick ett tag. Eftersom de aldrig slutade när vi brydde oss om dom så orkade vi inte mer, vi ignorerade dom, levde livet och struntade i dom. Dom slutade direkt, för kopior skapas bara för att de vill ha uppmärksamhet.. När de inte fick det slutade dom, min kopia erkände tillslut när vi körde med den snälla metoden att prata lite med de. Den erkände att den var en speciell person, fast sen när jag frågade personen på hennes konto så sa hon "VA?! Det är då inte jag, tror du på den där kopian?!".. man blev ju lite misstänksam.. men efter det började vi ignorera dom somsagt och de slutade. Och somsagt igen så vill de ha uppmärksamhet, min kopia sa det själv att hon var utanför i klubben m.m. Och som ni märkte så gick det inte så bra när vi körde på den stränga och sura metoden.. Men om man bara ignorerar kopior så slutar de då dom bara vill ha uppmärksamhet. 
 
Ni som inte gillar kopior, bry er bara inte. Dom slutar direkt, för dom vill att vi ska prata med dom, vara sura osv. 
Nu, bryr jag mig inte alls om kopior mer haha, för jag har lärt mig något. 
 
Mina kopior jag har heter Alicia Starnest (nyast), Alica Starnight (mittemellan nyast) och Alicia Starknight (gamlast).
 
 


geeze o__o måste vara jobbigt, men dom som e smarta lär ju förstå när det e en kopia xD även om nästan hela SS är... tjaa lite underliga. Men jag hoppas hitta någon av era kopior o__o vill "leka" lite med den

2013-02-28 // 23:34:47

Namnen Lucia Westlake, Lucy Snowlake, Lucy Shortwood och Lucy Snowhill är tagna (coincidence.. I don't think so) men har aldrig träffat någon av dem ;_;

2013-03-01 // 02:21:59

Nikki Greenfield liknar mitt namn.. MYCKET.

2013-03-01 // 14:28:28

Kul människor vi har har i världen O___O
Men man kan ju inte heta ngt som någon annan redan heter, den mellersta kopian heter ju samma som dig >.<

Svar: Den heter KNIGHT istället för NIGHT.
Alicia Starnight

2013-03-02 // 18:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback