MODETIPS: Förbered bästa nyårsoutfiten!

Snart är det dags för de riktiga festerna inför nyår. En festlig outfit är alltid viktig! Jag och Lily Rainstorm har gjort riktigt festliga outfits till de fyra populäraste klänningarna. Lily gjorde den grå-vita och den guldiga, och jag den blåa och rosa. Vi båda gillar de skarpt och vi hoppas att ni vill bära någon av de under firandet! :D
Vit-grå
Hatt: Silvergladebyn  Klänning: Nyårsshop  Handskar: Vingården  
Kjol: Uppdrag (G.E.D kjol)  Boots: Vingården
Träns: Firgrove  Manrosett: Silvergladebyn  Svansrosett: Silvergladebyn

Rosa
Klänning: Nyårsshop  Handskar: Vingården  Kjol: Silvergladebyn  Boots: Vingården
Träns: Firgrove  Manrosett: Västkobbens Fiskeby  Svansrosett: Västkobbens Fiskeby

Ljusblå
Klänning: Nyårsshop  Handskar: Vingården  Kjol: Silvergladebyn  Boots: Vingården
Träns: Firgrove  Manblomma: Fort Pinta  Svansblomma: Fort Pinta

Guld
Hatt: Lifetime-gåva  Klänning: Nyårsshop  Handskar: Vingården
Kjol: Silvergladebyn  Boots: Vingården

Av de vi gjort gillar Lily sin guldiga mest och jag min rosa mest. Fick till och med köpa dekorationerna ju. ;) Men jag blev nöjd med den rosa och tycker den blev väldigt söt!
 
GOTT NYTT ÅR!


Har du röda ögon nu? OwO

Svar: Nej, rosa och jag redigerade ;)
Alicia Starnight

2013-12-31 // 18:45:45

Jaha xD Fint iallafall! :3

2013-12-31 // 21:43:15

Jag trodde också du hade färgat om först, men sen kom jag på att man kanske inte kan det. xD Men det vart fint när du redigerade!♥

Svar: Tack haha :D
Alicia Starnight

2014-01-01 // 12:07:47

Men jag undrar också om vilket program du använder för att ta bilder? ;o Och hur du gör de så fina.. DD:

Svar: Fotar med Fraps, redigerar med gimp :)
Alicia Starnight

2014-01-01 // 12:15:01

Aha, okej, för jag har gimp, men tyvärr inte Fraps... För jag ska snart skaffa en blogg och så. Så, tack för att jag fick ett svar. x)

2014-01-01 // 12:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback