Fan-arts

Här hamnar alla teckningar och fan-arts jag får från läsare. Alla hamnar i detta inlägg för att det inte ska bli så tjatigt att lägga upp teckningar. Redigeringar på mina bilder eller teckningar på mig/och mina vänner eller mina hästar är det vanligaste. Jättetacksam för att ni skickar bilder till mig, alla är superfina och ni alla är superduktiga. Fortsätt med det, tack så jättemycket! :D

Mandy Skystone
 

Daisy Goldcamp

Hanna efternamn?

Nikki Westlake

Alice Moonstone 
 
 

Alice Silverstar

Agnes Flowerstone
 

Ellen Flowerbell
 
 

Jenny Skydawn
 

Ellen Nightstone

Wilma Youngforest

Tove Starson

Nellie Goldfield

Britney Moonwood
 
Tindra Silverheart
 

Daisy Moonstorm

Rose Greenhill

Esmeralda Silverforce
 
 

Felicia Greenhill

Nellie Northside

Abbie Rainlee
 

Alexandra efternamn?

Emma Eveningpaw
 

Nova Silverlord
 

Lily Rainstorm

Nancy Moonnight

Rebecca Darkblanket

Stephanie Snowhall

Vera Flowerbell
 

Sally Westfield

Maria Mcstar

Cornelia Mcdawn/Autumn Season

Jasmine Snowstone

Sophie Beedawn
 
Astrid Wolfson

Myra Riverfall
 
Tilde Miststreet
 



Men jag är nt ett fan lilla alli :)) ♥

Svar: det kallas så!!!!!!!!! fast nej det är du inte du är ägare av en häst med "mensskydd" HAHAHAHAHA
Alicia Starnight

2013-12-30 // 15:56:13

Det var längesen den teckningen.. *Piinsamt*

2013-12-30 // 20:53:23

OMIIGOOSH TA BORT HERRE MIN JESUS NÄR RITADE JAG DEN MÅSTE VARIT 2011 OMG SHIT TA BORT FAN VA PIN

Svar: nej glöm de <3
Alicia Starnight

2013-12-31 // 00:51:15

måste göra en remake o__o

Svar: HAHA
Alicia Starnight

2013-12-31 // 16:26:34

Har gjort en bild till dig. Du hittar den HÄR
minnainjorvik.blogg.se

Svar: Det är bra mycket bättre om du ritar en egen och inte låtsas att du ritat någon bild som du tagit från google. :)
Alicia Starnight

2013-12-31 // 16:53:20

Haha fy vad min stil har ändrats<3

2014-01-01 // 13:19:01

OJ VAD GAMMAL ;___; tror jag måste göra om den där asså

Svar: HAHA du är den fjärde som sagt så
Alicia Starnight

2014-01-01 // 18:34:44

då blir jag den femte ehhheh...

Svar: HAHAHAHAHAH
Alicia Starnight

2014-01-02 // 16:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback