Den gömda Dinosauriernas Dal!


Bjuder på bilder på "Den gömda Dinosaurernas Dal".
Märkte att när jag red där uppe vid "Bergpasset" som det står på en skylt och pekar upp hit, att om jag drog ner musen så såg jag under marken. Jag har vetat att man kan se under marken förut så men jag såg DINOSAURERNAS DAL! Det var massa byggnader i dalen, inte massor men..

VIKTIGT:
NEJ, "Den gömda Dinosaurernas Dal" är INTE öppen! Jag kan inte gå in dit och jag har tagit ALLA bilder utan för dinodalen. Samma med "Nytt på andra sidan Southsilvervattnet" och "Nytt i Gyllenåsarnas Dal". Jag tar alla bilder utanför! Jag buggar mig inte in, det går inte! Jag fotar precis ALLA bilder utanför. Jag vill inte ha fler frågor om detta, Tack!



Coolt

2012-05-02 // 20:25:17

Hej Alicia, hur kan man kolla under marken?

Såg att man ska dra ner musen, men jag förstår inte?

Måste man vara utan häst!?

2012-05-04 // 10:24:38

Wow! Det där ser jättehäftigt ut :D Tänk vad roligt om man kan gå upp i de där tornen när området släpps ^^

2012-05-04 // 21:29:43

Skulle jag få kunna använda den där bilden till ett inlägg i min blogg? Länkar dig såklart :)

2013-11-05 // 14:15:01

Jo de går att bugga sig in där med Grillbuggen, Men ja har aldrig sett byggnader där inne. Ja frågade supporten för ungefär 2 månader sen nu om den skulle öppna och de ska den

Svar: Alla sorts grillbuggar hittade jag och de är borta allihop, och de döljde de där byggnaderna efter de sett mitt inlägg. Och ja, klart de ska öppna det, de har inget område "bara för att".
Alicia Starnight

2014-08-02 // 00:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback