OS i Silver Fighters!

Hej hej! I Silver Fighters har vi OS i 13 dagar. Klockan 19.00 varje dag, man kör olika banor. Här är första dagen från SF OS, lite bilder på deltagarna.
Fick mer bilder på vissa, och mindre på vissa. Någon kanske inte kom med på någon alls, men det tror jag. Hoppas det. Jag fotade alla som kom där jag stod :) Det är fritt att låna bilderna bara ni skriver att dom är från mig. :) Alla var jätteduktiga och kämpade jättebra.
Resultatet i slutet blev sedan såhär:
1:a Rose Skyhill
2:a Jennifer Silverbell
3:a Nichole Starrock
Grattis till er :)
Molly! :)
Jennifer! ;)
Sophia! :D
Full fart med Jenn! :3
Jenni! ;D
Nichole! :D
Jenn! :)
Rose! c:
Bella! ;D
Ellie! ;)
Nico! :D
Jenni och Rose! 8D
Rose! (:
Nico! :'D
Sophia! ;D
Nico och i bakrunden Jenn! 
Sophia! :)
Full fart för Bella! ;)
Sophia i full fart! ;)
HAHAHA, det är lungt, det är OK att faila på banan Jenn x)
Ellie! c:
Haha fint xD
Bella! :D
Jenn! :)
Jenn! :3
Bella! :)
Rose! (:
Ellie. c:
Sophia! ;)
Ellie! :D
Sophia och Ellie!! ;D
 


haha! jag är med på väldigt många bilder och jag ser väldigt rolig ut XD

2012-07-30 // 23:03:32

haha jag trodde inte att du fick så många och bra bilder på mig x)

2012-07-30 // 23:52:57

:( Alicia vrf gör ni alla aktivitetet när jag e borta :(( Jag kommer lixom hem om 3 veckor :(( Kan vi ha ngn terräng tävling då?? Jag vill oxå vara med på sakerna...

Svar: VI bestämmer när aktiviteterna ska vara och alla kan inte vara med OK? ._.
Alicia Starnight

2012-07-31 // 11:03:02

Vrf får nt jag vara med på alla akriviteter? vrf har ni alla när jag nt e med? när jag e borta.... kan ni nt ha ngn när jag kommer hem :(( så jag får vara med, får nt spela starstable på mammas jobb dator sonm jag skriver på nu :((

Svar: Vi kan inte råför att du är borta -.-
Alicia Starnight

2012-07-31 // 11:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback