Starshine Legacy!

Ehehe, en del av dagen igår och på morgonen idag vart det inga inlägg som ni nog vet.. Det är det att jag fått tre Starshine Legacy, Pandoria - Lisa och Concorde, Pine Hill - Linda och Meteor och Ödesryttarna - Lisa och Starshine. Ehehe så jag har spelat ut dom nu under tiden då det inte kom några inlägg. Nu har jag spelat ut alla.. Men snälla Stephanie Snowhall www.starstableplanet.blogg.se hatar 
Dark Core - Alex och Tincan så underbara hon ska skicka hem det till mig ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ LOVE U SÖTASTE STEFF ♥♥♥ Är jättetacksam ;D ♥♥ Bjuder på bilder från spelen jag har:
Lisa & Starshine.
Linda & Meteor.
Anne & Concorde.
Lisa & Starshine.
Linda & Meteor.
 
 


Visst är de helt fantastiska? :D Varför hatar hon Dark Cores mörka gåta? Hm.. Kan det vara för sista uppdraget när man ska hämta sigillen ur Pandoria?

Svar: Jaa jätteroliga! HAHAHA ja hon sa att vah f*n är en sigill?! Vart hittar man den, jag har letat överallt hahah ;D Stackare x)
Alicia Starnight

2012-08-21 // 15:14:09

hur kan man bocka?Har prövat typ på alla knappar men funkar ej!! D:

Svar: S + space (mellanslag)
Alicia Starnight

2012-08-21 // 15:19:34

USCH, jag blev skitstressad när man skulle hämta batterier i skogen i 3an.. gömde mig bakom träden hela tiden medan dark core-gubbarna sprang omkring haha.. :D

Svar: HAHAHA jaa me too xD
Alicia Starnight

2012-08-21 // 19:00:13

Vilken av spelen är ditt favvo? Anne, linda, lisa eller Alex?
Mitt är Anne och concorde! C:

Svar: Alla är roliga med Anne och Alex gillar jag mest :)
Alicia Starnight

2012-08-21 // 21:30:23

Allt för dig zöötizz

2012-08-22 // 13:45:11

Jag har med alla dom spelen men jag klarar alla förutom den med Alex. Skulle du snabbt kunna hjälpa mej, när man är med Alex där där han med sån på huvudet är han som är Mr. Sands. Som gammal. Så ska man ju ha ett sånt elektriskt kort som öppnar alla portarna. Och sen så är de ju MASSA av hans medhjälpare som står o vaktar de kortet, ska man skjuta alla dom då ? :O

/Mandy

Svar: Hej! Ja det ska man ;)
Alicia Starnight

2012-08-22 // 17:01:21

Jag klickade på s sen mellanslag men Tin-can hoppade bara :(

Svar: Du måste stå still.
Alicia Starnight

2012-08-26 // 00:49:12

jag klarade att sparka backut:-P

Svar: Kan jag också ;)
Alicia Starnight

2013-01-27 // 10:45:45

Vad är det här för spel??
Har liksom bara spelat sso :/
Så snälla svara på detta det där spelet ser roligt ut :D

Svar: Det är historien före SSO :)
Alicia Starnight

2014-01-16 // 16:28:46

Okej men kan man fortfarande spela det?

Svar: Ja
Alicia Starnight

2014-02-03 // 12:08:27

hur sparkar man bakut

2014-07-03 // 20:07:39

Fins det andra spel jag har bara spelat sso?
Och vart kan man köpa de spelen?

Svar: De är tyvärr svåra att få tag på eftersom de gavs ut med en klubb, men typ amazon, blocket, tradera. Du får leta på sådana sidor helt enkelt :)
Alicia Starnight

2014-12-01 // 19:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback