Pållarnas äventyr!

Gnägg! Idag har jag, Firren och Star haft en jätterolig dag :D Firren är Haley Riversides häst och Star Stephanie Snowhalls häst :3
Gnägg (lika som pss fast jag är ju en häst) bildbomb.
Vi åkte först Kullåkning, i backen Åke.
JAG SLOG REKORD! :D Jag körde in i berget :3
Jag och Star. 
Whihoo ;3 Firris och jag.
Alla vi. Vi åkte om och om och om igen. Jag är så stolt över mitt rekord.
Flygfirren, jag och Star. Flygfirren tog annan väg ner för Åke eller nått.
 
 
Alla vi :3
Star fick lov att sticka redan efter åket på Åke :/ Men jag och Firren stack till Åkes tvillingbror och åkte lite.
Firren sa att det var svårt att åka där, men det tyckte då inte jag. 
Jag slog rekord här med :3 Jag åkte jätte långt! :D
Firren undrade vilken olja jag hade på mina hästskor så jag kom så långt. Jag svarade att jag hade G.E.D's olja på Oljefälten. Firren svarade att han använde morfars motorolja.. Jag och Firren stack till Oljefälten och gnuggade lite så att det skulle gå ännu bättre! :3
Gnuggelignugg.
Vi stack sedan till Nilmersbacken, han tog transport och jag fick galoppera ända dit :( Innan jag stack dit så gnuggade jag mina hovar i pressade vindruvor så det skulle gå ännu ännu bättre, sen stack jag till Nilmersbacken.
Vi gled ner förr Nilmersbacken. Jättekul..
Speciellt när man flyger sedan över vattnet eller landar i vattnet.
Fast man gjorde inte det ofta, olydiga backe :( 
Det är kul att bli blöt :D
Här åkte båda ner på stranden och kom inte upp :(
Då stack vi till en klippa och vi hamnade i en stor knipa...
Firren ramlade i vattnet hela tiden. Jag tittade när Firren dök. Han lever verkligen upp till sitt namn! c:
Vi stod vid klippan. Vi kom dock inte därifrån.
Jag ramlade sedan ner och stod där ett tag. Titta på bilden så förstår ni hoppas jag.
Vi skulle egentligen sticka till Probacken i Skuggåsarna fast Firrens matte var inte i level 12 än så det gick inte. Då föreslog jag att smuggla in honom i Gyllenåsarnas Dal till Skuggåsarna.
Det gick inte :( Hon skickades till Moorland när vi startade grupptävlingen vid Jasper.
Jag stack och mötte honom. Vi red och klättrade lite och fotade inga mer, vi orkade inte :( Sen stack vi in i något hus i Moorland och lånade datorn utan lov. (Hoppas inte matte läser det här, eller Firrens matte, för då ligger vi väldigt illa till :( ) Vi bloggade om detta på den datorn. OJ OJ, jag ska på dop med Firren och hennes matte nu D: Aja, måste sticka. Gnägg.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback