James Mardrömmar - Dag 2

James hemska mardrömmar dag 2.
Jag kom till Mrs. Holdsworth som verkligen packat fram allt, jämförelsemaskin, James, Linda, Alex, kudde o rovorna haha ;)
James gjorde det han blev tillsagd o la sig på bordet haha.
 
Jag fick vända på James för han tyckte att ligga på rygg var obekvämt gahaha ;))
Han somnade direkt :P
Sen såg man var han drömde.
Katja ;oo Jag kände på mig att det var hon och tänkte det direkt när hon sa "Drömmar från det förflutna"
Katja dyker först upp i spelet då hon i skolan förolämpar och utmanar Alex till en hästkapplöpning, närmare bestämt Scarecrow Hill-loppet. Under loppet fuskar Katja och vinner där igenom. Efter loppet ger Katja James en "puss" och lägger honom därigenom under en hypnos liknade förtrollning. Genom att Linda upprättar en mental länk berättar Katja för Alex att James har en ny favoritsyrra och att han aldrig kommer återvända. Hon säger dock att Alex kan få tillbaka James, men då måste hon byta honom mot Tin-Can vid djävulsklyftan. När Alex kommer till djävulsklyftan och utmanar Katja enligt Pandorias uråldriga koder, låter Katja henne tävla emot Buck. Efter det att Alex vinner låter Katja James återvända till Alex, men han är fortfarande under hennes förtrollning. Alex utmanar henne då åter till en hästkapplöpning, men den här gången över djävulsklyftan och enligt Pandorias uråldriga koder. Alex vinner och Katja banlystes från Jorvik, allt enligt Pandorias lagar. Hon och hennes häst Stalker försvinner i ett ljussken. Innan hon försvinner hotar hon Alex och säger att de redan har förlorat...
 
INFO:
http://starstableonline.wikia.com/wiki/Katja
 
Jag stod i Demascusgruvan utklädd o skrämde James ;o
 
Han blev jätterädd och det funkade, hans mardrömmar var borta!
 
...
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback