Vinteroutfits

Nu (en aning sent hehe), hade jag tänkt visa upp några outfits jag gjort som passar bra att bära nu under de kalla vintermånaderna - allt i hopp om att ni ska få lite inspiration! Dock så har min egna inspiration varit lite torr i år, men om jag får fler idéer på outfits jag gillar lovar jag att dela med mig.
 
Mössa: Silvergladebyn  Tröja: Uppdrag (Krav: Level 16)  Vantar: Jarlaheim
 Jeans: Silvergladebyn  Stövlar: Silvergladebyn
 
Träns: Jarlaheim  Sadel: Jarlaheim  Schabrak: Jarlaheim  Benlindor: Fort Pinta  
 
 
Mössa: Dinodalen  Tröja: Firgrove  Vantar: Jarlaheim  
Jeans: Silvergladebyn  Stövlar: Silvergladebyn
 
Träns: Jarlaheim  Sadel: Jarlaheim  Schabrak: Jarlaheim  Benlindor: Jarlaheim  
 
 
Mössa: Valedale  Tröja: Västkobbens Fiskeby  Vantar: Jarlaheim  
Jeans: Silvergladebyn  Stövlar: Silvergladebyn
 
Träns: Västkobbens Fiskeby  Sadel: Firgrove  Schabrak: Jarlaheim  Benlindor: Jarlaheim  
 
 
Hjälm: Västkobbens Fiskeby  Jacka: Vingården  Vantar: Jarlaheim  Jeans: Silvergladebyn  Stövlar: Silvergladebyn
 
Träns: Västkobbens Fiskeby  Sadel: Västkobbens Fiskeby  Schabrak: Månskäreby  
Benlindor: Jorvik City Galleria  
 
 
(Alternativt med vit mössa och mörkblå jeans från The Fashion Barn)
 
Hjälm: Västkobbens Fiskeby  Tröja: Jorvik City Galleria  Vantar: Jarlaheim  
Jeans: Silvergladebyn  Stövlar: Silvergladebyn
 
Träns: Västkobbens Fiskeby  Sadel: Firgrove  Schabrak: Jarlaheim  Benlindor: Fort Pinta  


Åh vad fina outfits alla fem! :D

Svar: Tack! :D
Alicia Starnight

2016-01-08 // 13:19:01
Anonym

brukar du köpa sc för riktiga pengar ibland?

Svar: Spenderar max 400kr per år.
Alicia Starnight

2016-01-08 // 16:39:33

du är bra på att göra outfits:)

Svar: Tackar :D
Alicia Starnight

2016-01-08 // 18:13:30
Elisa

Hej Alicia! Jag gillar verkligen din blogg jättemycket!!
Jag bara undrar Jag har oxå en blogg och behöver ett bra redigerings program, vilket använder du? / Vet du nåt bra?
Skulle va jätte snällt! Hejda!! ♥♥♥

Svar: Åh tack så mycket! ❤️ GIMP använder jag mig av
Alicia Starnight

2016-01-09 // 09:46:04
Elisa

Men vart laddar du ner det då?

Svar: gimp.org :)
Alicia Starnight

2016-01-09 // 10:32:47
Elisa

Och hur gör du? Dina bilder är så himla fina! Använder du samma när du gör alla kartor och sånt, ifall inte vad använder du då?

Svar: Jag ändrar bara ljusstyrka och kontrast :)
Alicia Starnight

2016-01-09 // 10:40:49
Elisa

Men hur gör du kartorna då? Förlåt om det blir mycket frågor! ♥♥♥

Svar: Klipper och klistrar lite med bilderna bara haha
Alicia Starnight

2016-01-09 // 12:14:22
Olivia

Du är jätte bra på Star Stable Online och dem där "lookarna" var jättefina!

Svar: Tack du :D <3
Alicia Starnight

2016-01-09 // 13:28:34

Hej!!!
Var får du ALLA idéer ifrån??? Förutom databasen så borde du väl kunna bra butiker, liksom. Bloggar oxå men är SÄMST på outfit's!!!
Har du något annat tips så skulle jag vara glad ifall du berättar det!!
Fortsätt med outfitsen!!!

P.S är för lat för att leta igenom databasen själv, HAHA

2016-01-09 // 17:40:54

Super fina outfits Alicia!

Kram

Svar: Tackar! :D <3
Alicia Starnight

2016-01-10 // 10:45:53

Fan vad bae du är nörd

Svar: Tack tönt <3
Alicia Starnight

2016-01-10 // 22:16:29

åhh vilken butik köpte du det vinröda scabraket i? har letat igenom hela jarlaheim men jag hittar de inte :(

Svar: Någon på övervåningen!
Alicia Starnight

2016-03-06 // 14:41:14

Jättefina outfits, men kan du också skriva var hästarna är köpta? <3

2018-02-22 // 11:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback