Mrs. X

 Alla ni som låst upp Epona är ju redan en medvetna om att det finns en organisation kallad CHILL, aktiv för att stoppa G.E.D.s framfart i hopp om att rädda ön. Organisationens ledare Mrs. X, vet vi ännu inte mycket om då hennes identitet är väldigt hemlig. Jag tror inte jag är den enda som spekulerat lite angående vem det kan vara så jag tänkte dela med mig av mina hypoteser och jag hoppas ni vill kommentera era också! 
 
I uppdragen som tog oss in i nämndes Jarlaheims försvunna borgmästare vid namn Evelyn Goldspur lite snabbt.Tyvärr har jag inte bild på just den dialogen så den kan inte stödja min teori, har letat förgäves - tyvärr utan resultat. Men iallafall, jag fick verkligen känslan av att hon var denna Mrs. X när jag läste den dialogen. Men vore inte det rätt spännande om hon var det? Hon var en bra borgmästare, så jag förstår om G.E.D. ville göra sig av med henne för att deras arbeten skulle gå lättare. Att hon sedan rymt och startat upp en organisation mot G.E.D. känns rimligt, eller är allt detta helt enkelt bara är en historia för att dölja vad hon egentligen håller på med? Ska bli riktigt kul att få se vem denna Mrs. X egentligen är. Vore mycket roligare om hon var någon vi faktiskt hört talas om istället för någon helt okänd. Vad tror ni?
 
Ett hus i Månskäreby jag tycker ser lite skumt ut, tight galler runt hela huset liksom? 
 


har ockås undrat vem som bor där :o

2016-01-26 // 07:05:56

Fin ny Desingn!

Svar: Tackar!
Alicia Starnight

2016-01-26 // 08:14:25

Ong...Håller helt med dig!!!👌🏻😃 Tycker det skulle vara jätte roligt om Mrs.X skulle vara nån vi har hört talas om! Och det skulle vara jätte roligt om det skulle vara borgmästarn Evelyn. Och btw i en dialog om jag minns rätt så hade SSO feilat och skrivit Elaine..Liksom wut..😂Men jaa

Svar: Haha ja såg det också
Alicia Starnight

2016-01-26 // 08:45:34

JÄVLAR ANAMMA designen blev VERKLIGEN den bästa du gjort, fasen vad duktig du är! :D

Svar: Ja, blev fett nöjd! :D Tack så mycket! Fast med lite hjälp från Ida Goldforest förstås, redigerade bort störande moment och ändrade handen och la till lite grejer, sen fick hon redigera lite å!
Alicia Starnight

2016-01-26 // 12:08:17
Anonym

VILKEN DESIGN!!! Absolut den snyggaste EVER!!!!!!!! Om nån slår dig med snyggare design ska jag äta upp min största glödlampa!!!

Svar: Hahaha åh tack så mycket :D Gjorde verkligen rätt som lät @goldforests på Instagram hjälpa till lite med headern, blev såå nöjd!
Alicia Starnight

2016-01-26 // 14:52:04

Vilken snygg design ! Och verkligen mystiskt hus tycker jag med !

Svar: Taack :D Och ja visst är det!
Alicia Starnight

2016-01-26 // 15:21:54

FAN vilken snygg design! Jag trodde inte att du kunde redigera så jäkla bra!!!

Svar: Haha det kan jag inte ;) Kan bara bildmanipulera, det vill säga, redigera bort föremål och flytta/lägga till saker från spelet. Jag fixade en snygg grund så fick @Goldforests på Instagram fixa resten, besök henne vettja! :D Superduktig är hon!
Alicia Starnight

2016-01-26 // 15:24:13
Tuva

Din nya design blev verkligen lyckad, så himla fin!

Svar: Tack så mycket :D
Alicia Starnight

2016-01-26 // 16:02:01

Asså, har faktist aldrig tänkt på det, men nu när du nämner det så flyger det runt en massa tankar i mitt huvud. Orkar inte ens tänka på vem som skulle kunna passa in i den rollen. Gillar sådana inlägga där du försöker lösa "mysterier" ! Fortsätt med det!

Svar: Roligt att det uppskattas! :D
Alicia Starnight

2016-01-26 // 17:39:13

Jäklar vilken snygg design!! *-* Hur fint som helst ju :D Älskar headrn!

Svar: Tack så mycket :DD
Alicia Starnight

2016-01-26 // 17:39:33

Ååå herregud vad vacker design! När jag kom in på bloggen så såg jag att den var ändrad och jag bah skrev " OMG! GUD SÅ FIIINNTT!!!" Haha, bra inlägg! Ha det så bra! Kram♡♥︎

Svar: Åh tack så mycket :D Hadeee! <3
Alicia Starnight

2016-01-26 // 19:10:37

GUD!! När jag gick in här och såg lila så blev det lite ojoj nu har hon bytt...

Men när jag såg headern... Helvete! Du och Ida gjorde ett väldigt bra jobb. Tror inte det finns någon vackrare sso-redigering, eller något någon gjort alls!
Jo - När grisar kan flyga.

Svar: Åh tack så väldigt mycket!
Alicia Starnight

2016-01-26 // 22:24:06

Såå snygg din nya design är! A M A Z I N G! :D

Svar: Taaack verkligen! :Dd
Alicia Starnight

2016-01-26 // 22:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback