Olika snabba hästar

Ingen har nog missat att alla hästar inte är lika snabba, men är det en bugg eller inte är frågan jag funderat på länge. Supporten har ju många gånger sagt att alla hästar är lika snabba, och nog var det med det. Men efter uppdateringen förra veckan blev Quarterhästarna återigen snabbare än deras vanliga hastighet, och det var då jag var tvungen att gör jämföringar ni kommer kunna ta del av nedanför. 
 
 
 Sist Quarterhästarna var snabbare än vanliga hästarna så var det en bugg och den överdrivna snabbheten fixades, men de var fortfarande en aning snabbare än resten av hästarna. Nu har de förmodligen blivit snabbare på grund av att deras galopp blivit lite förändrad, hästarna med Quarterformen springer nu med huvudet lite mer höjt. Personligen tycker jag att det såg bättre ut när den hade lite sänkt huvud, så om denna snabbhetsbugg fixas så hoppas jag att de galopperar som normalt igen.
 
Iallafall, till jämförelsen. Jag körde Bobcats ridbana, den är kort och utan genvägar och svåra svängar vilket gör att man rider likadant bokstavligen varenda gång. Skillnaden hade dock varit större på ett längre lopp, men man ser klart och tydligt att alla hästar inte är lika snabba. Fjordhästarna var de första hästarna som ansågs snabbare, och sedan har resten av alla nya hästraser som gjorts bara blivit ännu snabbare.
 
Morganhästar: 0:34:98
Fjordhästar: 0:36:01
Starthästformen (dvs alla andra hästar): 0:36:45
Quarter: 0:33:37
  
Jag skickade in denna jämförelsen återigen och fick då höra att det är en bugg, så vi får se om den fixas. Jag själv hade inte haft något emot att det fanns olika snabba hästraser, men det hade ju varit skumt om SSO inte själva vet om det. En reset på topplistorna hade också varit riktigt härligt, det har inte hänt på ett bra tag och bara massa laggtider och tider som tagits när buggar som gav fördelar var aktuella. 
 
 
 
 


Hej!
Kommer du göra en "Stjärnor i Epona" och en "Hemliga platser i Epona"?

Isåfall när kommer de ut? :)

PS. Älskar din blogg + du e grym förebild

Svar: Halloj!Japp det kommer jag, när jag utforskat nog så kommer jag göra det! Blir nog i helgen någon gång, eller nästa vecka
Åh tack så mycket du! <3
Alicia Starnight

2015-11-20 // 14:15:57
Hanna

Hur är det med Shirehästen då?

Svar: Har inte testat den
Alicia Starnight

2015-11-20 // 15:29:22

Supporten sa att förra veckan så blev de snabbare av misstag men att de hade fixat de igen nu.

Svar: Ah vad bra, men alla hästar är fortfarande olika snabba
Alicia Starnight

2015-11-20 // 15:35:26

:)

2015-11-20 // 16:52:04

Tycker det verkar lite skumt att SSO inte än fixat det. Håller helt med dig att det är lite roligare med olika snabb het på de olika hästarna. Det gör spelat lite roligare;)

2015-11-20 // 16:54:47

Tack för detta inlägg! Har suttit och undrat i evigheter

Tycker också det skulle vara kul med olika snabba hästraser, men i så fall tycker jag att det ska vara något championat som är avskilt för lite snabbare hästar, eller att snabbare inte får delta i vissa championat med långsammare. Men, framförallt, att det tydligt ska stå utskrivet vilka som är aningen snabbare (göra de medvetet snabbare och skriva ut det i rasbeskrivningen) så att vi slipper missförstånd. :)

Svar: Precis :)
Alicia Starnight

2015-11-20 // 19:37:54

Hej!

Kan man komma in på det där kontoret som är G.E.Ds? De la ute n bild på det för någon vecka sedan.
Isåfall vart finns det?

Svar: Finns inte hittills
Alicia Starnight

2015-11-20 // 19:46:08

1 fråga: Hur kommer man in i väktarnas dal? Kommer du lägga upp lite bilder på epona sen? Älskar din blogg!!

Svar: Publicerar massa bilder senare!
Alicia Starnight

2015-11-20 // 21:25:06
Tina

funkar det att springa från ridhuset till dinodalen o dimman försvinner ännu??

Svar: Yes
Alicia Starnight

2015-11-23 // 18:40:40

Älskar din blogg, läser 24/7 haha. Skulle du kunna göra din egna ''story'' typ draw my life men sso och i bilder. :) Skulle vara kul att höra din sos användares historia :)

Btw kan du ha en fanträff någon gång? :)

Svar: Åh tack! :D Jo kanske kan jag ha det, och det där story lät spännande, om jag får inspo någon gång kan jag fixa!
Alicia Starnight

2015-12-06 // 19:48:53

Vill du göra ett inlägg om hur snabb islandshästen är? :)

Svar: Ingen aning
Alicia Starnight

2015-12-21 // 21:27:56

Har fått höra att den är snabbast, men har inte levlat upp min i 15 än :) Så jag kan inte testa.

2015-12-22 // 09:29:22

Hej! Din outfit till din Quater bild är så snygg kan du skriva hur mkt SC de kostar? Och vart man kan köpa allt?


// apelsinen zebranight

2016-07-11 // 11:04:13
Anonym

Din outfit du har på bilden med din Quater är så snygg kan du säga hur mkt de kostar med allt och vart de finns och köpa?

Tacksam för svar! // apelsinen zebranight

Svar: Om det inte redan finns i kategori outfits, så tyvärr. Bloggar ju inte längre. Men tack!
Alicia Starnight

2016-07-11 // 11:08:26

Nu är de nya frieserhästarna snabbast, jag tycker det är lite tråkigt att de gamla frieserhästarna var långsammare. ;/

2016-08-09 // 15:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback