Klubbtävling mot Rainbow Dragons

I söndags så var det ett alldeles speciellt event, i två klubbar faktiskt. Min klubb Glorious Arrows tävlade nämligen mot Rainbow Dragons i Lisas hoppbana! Det började lite rörigt, vi tog fel på tiden två timmar och jag fick ersätta en tävlande. Vi ersatte nästan hela laget, men detta blev laget tillslut...  ↓
 
 
Vi blev uppdelade två och två, en från varje lag och tävlingen började. Jag fick tävla mot Montana och det var otroligt jämnt hela loppet, jag låg i ledningen i slutet och på allra sista kontrollen lyckades hon komma före och vinna. Väldigt nöjd med tanke på att jag hann träna två gånger innan tävlingen skulle börja. Rainbow Dragons tog iallafall sedan hem vinsten med  4-1. Det var jätteroligt att tävla, och det ska bli så kul att göra det igen snart. Det var trots allt vår första gång, och alla kämpade på och jag tycker alla gjorde jättebra ifrån sig ändå. RD var bra motstånd, så det ska bli kul att mötas nästa gång. Och grattis Rainbow Dragons, superbra jobbat! :D ♥
 
 
 
 
 
 
 


Anonym

Bättre lycka nästa gång! ☺

2015-07-01 // 00:06:45
Anonym

hej vad heter klubbägaren för RD?

Svar: Felicia Darkfall
Alicia Starnight

2015-07-01 // 15:54:08

Bättre lycka nästa gång! :) Får se om ni slår oss då ;)

Svar: Det ska vi ;)
Alicia Starnight

2015-07-04 // 23:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback