Speedade och halvt ironiska Lilz

Lilz Rainstorm har inte loggat in på Star Stable sen i november, idag loggade hon in för att spela lite med mig innan vårt dagliga nattspelande på AA. AA är Archeage, ett spel som vi nördar just nu. Hon var lite speedad (som vanligt) och självklart drog hon in lite AA vanor. ;) 
 
Fina Lilz, tur att vi snackar så ofta, annars hade jag inte stått ut med att du var borta så länge från SSO. ♥
  • "Hur stegrar man?" (Hon testade självklart mellanslag som i Archeage)
  • "Drar man raketen hit eller?" (Van att klicka upp ryggsäcken och högerklicka)
  • "Hoppa upp Lilz" (Försöker sitta upp på min häst som i AA)
  • "Fast hästen har vinröd smiley så är den snabb, 15 m/s, som min båt" (AA båten alltså)
  • "Hur pratar man med Elizabeth?" (Van att klicka på F som i AA)


anonym

Du är bäst!!😍💕😘

Svar: <33
Alicia Starnight

2015-01-01 // 11:17:08

Hej!
Jag har ett uppdrag i valedale att man ska rida till druidstenen/runstenen och jag hittar verkligen inte den.
Snälla hjälp mig♥

Svar: Tror jag vet vad du menar, den är iallafall ovanför Valedale
Alicia Starnight

2015-01-01 // 11:19:11

Aw, Lilz. Newbie på SSO igen. ;)

Svar: Jaaa hahah
Alicia Starnight

2015-01-01 // 14:44:33

Fast augusti är för lång tid, hon har varit inne ibland fram tills November då hon avgick från SP ;)

Svar: Jag minns inte haha
Alicia Starnight

2015-01-01 // 18:40:19

Vi saknar hennes musbus i SP! ;P

2015-01-02 // 01:59:49

Diana: Vet du var den stora, runda paddocken mellan VD och Mario är någonstans? Typ ovanför och utanför VD? Druidstenen står bredvid det lilla trähuset där uppe. :) Kram

2015-01-02 // 02:01:40

Huh, Tera och AA är inte så olika ändå, (majoriteten av funktionerna på AA finns på tera alltså) 8v

2015-01-04 // 05:27:45

Åhhhh! Lily Rainstorm! Jag älskade hennes blogg♥ Jag skulle göra allt för att träffa henne!

2015-01-04 // 17:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback