Winter Wonderland

Jag tror ingen missat det enorma snötäcket som oväntat la sig över Jorviks alla ängar och berg för någon vecka sedan. Men glaaaaad blev jag definitivt, tycker snö i spelet ger sån mysig känsla såhär i vintertider. Jag blev förvånad över att den kom så tidigt, då den vanligtvis brukar komma sent och försvinna tidigt. Men det är ingenting jag klagar på då jag tycker Jorvik är riktigt vackert fullt av snö, vi får bara hoppas att den stannar lite längre än vanligt också. Jag tog med lilla Feykir ut i snön för att ta lite bilder, ser det inte härligt ut? :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Andrea

Jag har alldeles nyss bytt från Mac till PC och använder mig av en metod att klistra in bilden i paint när jag ska ta screenshots, men jag letar efter ett lättare sätt. Vad skulle du rekommendera?

Svar: Programmet fraps :D
Alicia Starnight

2015-12-20 // 20:24:32

Vad har hänt med din sida det är fullt av virus D:

Svar: Nej, webbplatsen är helt säker enligt mitt antivirus-program
Alicia Starnight

2015-12-21 // 00:02:42

Är det bara jag, eller är snön "tjockare" i år? Det känns som den täcker gräset mycket bättre än alla andra år men det kanske är jag som inbillar mig haha

Svar: Ahaha bara du ;)
Alicia Starnight

2015-12-21 // 13:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback