Runstenskarta

 I de nya huvuduppdragen som kom i onsdags får man hjälpa till med att mäta runstenarnas aktivitet för att bygga rykte med en ny fraktion - Åskviggens inre cirkel. Eftersom jag inte gjorde huvuduppdragen förrän idag och igår så har många andra hunnit göra bra kartor, och jag väljer att dela en av de; min vän Esme's (bloggare på monokerus.se) runstenskarta som ni kan se nedan. Det kommer uppdateras efter hand fler hittas, men detta är i princip allihopa!
 
 
 
 


Jag är en rätt så ny spelare.
Men har det någon betydelse vilken server man spelar på ?

Svar: Nej, det enda som påverkas genom ens server är spelarna. Det finns olika spelare på alla servrar, och alla servrar är begränsade till olika regioner så alla ska tala samma språk. Spelar du med din vän spelar det roll, för ni kan inte se varandra om ni inte är på samma server!
Alicia Starnight

2015-12-28 // 19:07:12

Hej! måste bara få säga att jag älskar din blogg :)
skulle du kunna göra ett inlägg där du testar och sedan berättar vilken hästras som är bäst att tävla med om man vill hamna på topplistan? typ vilken som är snabbast och vilken som hoppar bäst. ett sådant inlägg skulle vara till jättestor hjälp för mig!

Svar: Åh tack! :D Ja det kanske jag kan fixa!
Alicia Starnight

2015-12-28 // 21:50:02

Oj ... är det så jobbigt som det låter? Jag måste säga, att jag inte tycker om det här huvuduppdraget :/ Jag tröttnade lite på. Men först måste jag klara mitt rykte hos åskviggens cirkel. Tack ska du ha för informationen! =D

Svar: Nä inte särskilt, du behöveer bara göra alla en gång ungefär!
Alicia Starnight

2015-12-29 // 11:01:54

(Psst, uppdaterade kartan finns ute hos mig nu! :D)

Svar: Bra bra, fixar det sen! Tackar tackar!
Alicia Starnight

2015-12-29 // 22:39:43

Detta inlägg hjälpte mig verkligen, hade bara hittat ungefär hälften av runstenarna innan jag tittade på din karta, haha! Tack för detta inlägg och en fantastisk blogg! ♡

Svar: Åh tack själv! ❤️ Och haha ja, esmes karta, som du sa ;)
Alicia Starnight

2015-12-30 // 14:42:55

Eller ja, Esme's karta haha.

Svar: Kändes lite försent att göra en egen när den skulle se likadan ut i princip
Alicia Starnight

2015-12-30 // 14:46:07

kan man fortsätta med runorna när man är gillad?
blev klar på två dagar och vill ha mer huvuduppdrag?

Svar: Nej det kan man inte
Alicia Starnight

2016-01-05 // 13:49:45

Gud vad din blogg är bra! *.*

Men hjälp av denna kartan klarade jag uppdragen tack!!<3

Hoppas att du kommer att fortsätta med denna blogg i minst typ 5 år till för den är grym!!!! *.* *.* *.*

// Clara Kittenstreet

Svar: Åh tack så mycket! :D <3
Alicia Starnight

2016-01-05 // 21:04:53

Nu undrar jag, om runstenarna blir aktiverade om i morgon. Det saknas nämligen bara två för att bli gillad. Tack för svaret! /Cyndi ;D

Svar: Japp det blir de!
Alicia Starnight

2016-01-06 // 15:40:04

HEJ!!!!!!! nemen jag har tagit alla runstenar men jag är inte gillad vet du varför?:o

Svar: Kör igen nästa dag :D
Alicia Starnight

2016-01-07 // 16:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback