Min nya favoritplats

Alla som låst upp Epona hoppas jag redan har besökt Väktarnas dal. Långt in bland bergen finns det i en dimmig dal med fyra häststatyer, en för varje Soulrider-häst. Längst in finns det en till häststaty, den är dock bortsprängd och bara ett par ben är kvar av den. 
 
Men hur cool är inte denna plats?! Såå många fina detaljer på alla statyer, jättehäftigt! Den har stora likheter med ett område i den mystiska dimensionen Pandoria man besökte i Starshine Legacy, och själva temat på platsen har ju med huvudstoryn att göra, så vi kommer säkert få ett par uppdrag här i framtiden! Ett sånt meningsfullt ställe som detta lämnas knappast öde, eller hur? 
 
Och angående trappen allra längst in i området, var det bara jag som tänkte mig det som en möjlig väg in i Pandoria? Jag menar, en trappa som leder uppåt men sedan bara slutar tvärt känns lite för skumt för att inte betyda något. Annars finns ju den hemliga stenringen, där man vanligtvis rider på vindarnas stig för att ta sig in. Men om det tar för lång tid för Fripp och druiderna att hitta en säker väg in skulle vi ödesryttare fixa det själva, så kanske här isåfall? 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Jag vill ha en blogg med vet ej hur jag ska fråga mina föräldrar hur gjorde du??

Svar: Skapa en på blogg.se bara :)
Alicia Starnight

2016-01-22 // 20:51:19

JA, det skulle verkligen vara kul med en väg in i Pandoria och huvuduppdrag där! Vi får hålla tummarna :)

2016-01-23 // 10:27:17

Jag vet inte om det bara är för mig men texten är konstig, mittbi en mening blir texten större och är så i resten av inlägget

Svar: Haha oj, var för att jag skrev på telefonen. Fixar, tack!
Alicia Starnight

2016-01-23 // 10:38:19

Åh, den platsen har jag ju helt missat. Måste ta och spana in!
---
Mitt lilla krypin som 25:årig mamma till Oliver, tio månader. Om barnmode, inredning och lite träning. Om vardagspuls, barnmat och mammaliv <3

2016-01-23 // 11:29:47
maya

Hej! kan du inte visa hur man kommer dit typ göra en video eller nåt?

Svar: Finns redan massor av videos på det, bara att söka :)
Alicia Starnight

2016-01-23 // 17:34:56

Det stället är så magiskt! <3 Hoppas vi får uppdrag där snart :D

Svar: Ja verkligen!
Alicia Starnight

2016-01-23 // 17:55:29
Anonym

Hej! hur har du gjort bloggen eller vilken sida använder du?♡
Asså såna som weebly och sånt♡

Svar: blogg.se :)
Alicia Starnight

2016-01-23 // 17:55:39

Men vad ska man söka på? om man vill dit.

Svar: Väktarnas Dal Star Stable
Alicia Starnight

2016-01-24 // 11:50:32

Tack sååååååå mycket!!!!

2016-01-24 // 17:04:50

Vart ligger det där stället? Har varit där förut men minns inte vart man skulle rida. Vart ska man rida egentligen?

Svar: Sök på YouTube :D Star Stable Väktarnas dal
Alicia Starnight

2016-01-25 // 19:53:04
Alice

Åååh nostalgin!!😍😍 kom ihåg hur nervös man blev varje gång man skulle in i Pandoria i Starshine spelen. Tog flera timmar innan jag o mina kompisar lugnade ner oss efter en tripp dit 😂

2016-07-08 // 20:34:41

Hur tar man sig till det fina stället?? :o

2016-12-17 // 23:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback