Leda häst-funktionen

I onsdags kom en efterlängtad funktion till spelet, nämligen möjligheten att leda hästarna. För att leda hästarna måste man vara i minst level 10 och Star Rider, och då kan man lära sig det av en hästtränare vilket kostar 135 Star Coins. När man gjort det är det bara att sitta av, ställa sig vid hästens ansikte och klicka på en knapp nere till höger, och tadaa...!
 
 
För mig har det alltid varit en funktion som jag sett som både onödig och meningslös, och det står jag fast för då den varken förenklar något eller för med sig nya möjligheter för en "vanlig" spelare. Men för folk som gillar att rolla eller gör serier kan det nog vara roligt. Jag själv valde att köpa den, men det blir nog inte mer än så. 
 
Jag är lite skeptisk till hur det ser ut när man leder, man "släpar" liksom hästen efter sig. Men eftersom jag inte kommer använda den spelar det inte så stor roll. Det är ju väldigt svårt att göra så jag hade inte förväntat mig mer egentligen, fast det är ju ganska gulligt ändå. 
 
Köpte ni funktionen och vad tycker ni om den?
 


Kostar den inte 135sc? :) elr jag ksk har fel cx

2015-12-18 // 17:36:26
Nadine

Jo det kostar 135 sc. Jag tycker det är jättekul att funktionen kom har verkligen längtat!

2015-12-18 // 18:01:55

jag tycker det är på toooook för mycket för det är inte så lätt att styra är man ska svänga och det ser inte så bra ut, jag tycker att man kunde ha lagt den datan på något viktigare tex stallen och boxarna och det för det ser ut som att man släpar eller drar hästen i munnen, och så där går man liksom inte med armen när man leder en hätst. jag tycker inte den är dålig men inte särilt nödvändigt.

2015-12-19 // 09:28:00

Jag håller med dig, jag köpte funktionen men det kommer nog inte bli mer än så, jag har ingen riktig anledning för att använda den liksom

2015-12-19 // 10:09:01

För mig helt onödig, tänker inte köpa den ens. Bortkastade SC ^^ Men rolig grej ändå för dem som vill ha det och kommer använda det :)

2015-12-19 // 10:54:12

löpte den mest för att ha den. Var kul typ de första 5 minuterna(om ens det) men sedan tröttnade jagXD

2015-12-19 // 11:03:59

Menar köpte inte löpte!XD

2015-12-19 // 11:04:25

Jag håller med, man släpar den liksom efter sig. Sedan tycker jag att det var jobbigt att styra och det går väldigt långsamt. Håller med Elvira om att jag köpte bara för att ha, och att man inte ens kan leda in den i stallet var lie sådär... Men kul om man ska rolla ridlektion :)

2015-12-19 // 13:43:05

Jag håller med dig Alicia, det ser ut som man släpar hästen bakom sig. Men har man starthäst, frieser, anda eller någon av dem andra "startästmodellerna" så ser det inte ut som man släpar hästen lika mycket, då går den snällt där bakom. Det är faktiskt skillnad på att leda en frieser och en Quater. :)

Mvh: Cyn - Cyndi

Svar: Jaha vad intressant, får prova!
Alicia Starnight

2015-12-20 // 07:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback