De nya tävlingarna i Epona

Hittills finns det två resultattävlingar i Epona. Den första tävlingen får man tillgång till andra dagen, och det uppdraget börjar hos Pamela Moonriver. Det är Ilona Skywolf som håller denna tävling och den kallas Månskärebyns bytävling. Själv tycker jag det är en helt okej tävling, den var ju inget speciellt men den är medellång och rolig! 3/5 i betyg!
 
 
 
Den andra tävlingen heter New Hillcrests terrängbana och hålls av Ginny, medlem i New Hillcrests ridklubb Bulldogz. För att låsa upp denna tävling måste man göra uppdraget med Ricky Winterwell då man bygger upp tävlingen. Denna tävling är den längsta i spelet just nu, utan fails och alla genvägar tar den mer än 2 minuter att springa igenom. Man får också mycket XP av det dagliga uppdraget vilket är super! Själva tävlingen tycker jag är väldigt rolig, lite nya terränghinder och även hinder vid vattnet. Terräng tycker jag är den mest spännande ridgrenen så jag hoppas definitivt på fler liknande lopp. Men något som är irriterande med denna tävling är att man inte ens har 10 sekunder på sig att ta sig till nästa kontroll, så om man råkar springa in i ett hinder så får man högst troligt börja om, vilket nog kan vara jobbigt när man levlar. 4/5 i betyg!
 
 
 
Vad tycker ni om dem nya tävlingarna i Epona? 
 


Jag tycker att den är rolig, jag kan tycka att den är lite väl lång och att man har väldigt kort tid på sig till nästa kontroll, men annars gillar jag den! :D

2015-12-05 // 18:00:37

Tycker att båda är toliga och underhållande! :)

2015-12-05 // 19:27:18
Anonym

harr gjort alla uppdrag som är tilljängliga i Epona men har inte fått göra den första tävlingen än utan bara den andra :o

Svar: Då ska du ha fått den om du pratar med Pamela andra dagen
Alicia Starnight

2015-12-05 // 19:57:32

Jag tycker nya hillcrest tävlingen är alldeles för laggig för att man ska tycka att det är kul men den andra tävlingen är super!

Svar: Jaså? Har inte jag märkt av
Alicia Starnight

2015-12-05 // 21:26:29

SHETA RÖLIG

2015-12-06 // 13:05:28

Månskärebyns bytävling ger jag nog 4/5. New Hillcrest tävlingen ger jag 3/5 på för att man får inte faila det minsta lilla på hindren och så brukar iaf jag behöva starta om tävlingen flera gånger för att lyckas komma över till andra sidan när man ska simma i vattnet där vid solholmarna. XD

Svar: Man ska ju springa mellan flaggorna, där är det grunt 😉
Alicia Starnight

2015-12-08 // 13:09:49

Bra tävlingar jag älskar tävlingar gör du ??

Svar: Ja det är roligt :)
Alicia Starnight

2015-12-12 // 16:08:33

Jag tycker de är roliga, fast kanske inte några av mina favorit-tävlingar. New Hillcrests tävlingen är ganska rolig, fast första gången jag körde den fick jag köra om den flera gånger xD

2015-12-13 // 16:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback